Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Er usikker på mannen. Fikk en dårlig følelse i helga og den har holdt seg dårlig frem til nå. Tror han muligens har følelser/gjort noe med en meget god venninne av meg. Samtidig kan jeg absolutt ikke se det for meg!! Virkelig ikke. Men er det ikke slik at magefølelsen ofte har "rett"? Kan ikke forklare helt hvordan den oppstod heller, var bittesmå ting som jeg ikke kan sette fingeren på. Tror jeg begynner å bli gal! Anonymous poster hash: 08a4b...af3
Gjest Antarctica Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Magefølelse er dessverre sjelden en følelse. Den er ofte en innsikt som ennå ikke har blitt formet i ord.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Vi er jo ganske ulike, min magefølelse stemmer aldri. Jeg hadde absolutt ingen idé om at eksen var utro, mens da mannen min skulle fri sa magefølelsen at han var lei av meg. Men dette vet du jo best selv.du kjenner begge to. Anonymous poster hash: 6398f...725
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Magefølelse er dessverre sjelden en følelse. Den er ofte en innsikt som ennå ikke har blitt formet i ord. Enig. I blant kan den være villedende, men ofte har man ubevisst fanget opp noe reellt som skaper magefølelsen. Anonymous poster hash: 21c2e...b71
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Vi er jo ganske ulike, min magefølelse stemmer aldri. Jeg hadde absolutt ingen idé om at eksen var utro, mens da mannen min skulle fri sa magefølelsen at han var lei av meg. Men dette vet du jo best selv.du kjenner begge to. Anonymous poster hash: 6398f...725 Haha, huff da . Anonymous poster hash: 21c2e...b71
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Vet ikke hva jeg skal tro, er selvfølgelig total nekt når jeg spør om det er noe som foregår. Samtidig slipper ikke følelsen taket. Anonymous poster hash: 08a4b...af3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Det er mest sannsynlig noe galt. Har du noen som helst mulighet til å finne ut fakta så bruk den. Jeg hadde dårlig magefølelse og jeg fikk for så vidt bekreftet dette da en bekjent fortalte at mannen hadde et forhold med ei på jobben. Han har konsekvent nektet for noe forhold, men all fornuft sier at han var utro. Anonymous poster hash: 9d43e...247
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Min magefølese er stortsett alltid feil hehe.. MEN når jeg følte at kjæresten min var utro så stemte det dessverre. Anonymous poster hash: b5416...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå