Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jeg har daglig murringer og stikkinger i nedre mageregion og det har jeg forstått er bra! Glad for det! såre nipler ja, men syns ømheten kommer og går( i puppene..) normalt? Eller kan noe forsvinne og alt er Normalt? Skulle nesten jeg merket mer! Merker forresten når jeg ligger på magen, noe nedi der... Ømhet.. Er kun i 5 uke. Men hva er det vanlige ? Noe småkvalm og må spiste oftere.. Anonymous poster hash: b33d2...9c8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Vi er flere!! Som om jeg skulle sagt det selv, mister alle symptomer en ukes tid, plutselig er de tilbake for fult. Jeg har lugget flat og kastet opp i flere uker, men de to siste ukene har jeg vært i super form uten symptomer. Ble så redd til slutt at jeg ba om blodprøver til legen. Heldigvis fikk jeg en telefon i dag om at hcg stiger som normal. Har forstått det slik at de fleste opplever symptomene litt av og på. Anonymous poster hash: c0f8a...7b2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Takk for svar! Får bare satse på at det er normalt! Alkurat nå takker jeg alle symptomer velkommen. Men trøtt vondt k hodet og mens murrer følger meg overalt da 😂 Anonymous poster hash: b33d2...9c8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Det kan jo ikke være annet enn et godt tegn? Anonymous poster hash: c0f8a...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå