Gå til innhold

Luksusfellen nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble fascinert over de øyenbrynene hennes, jeg klare ikke la være å stirre på de sorte strekene..

Anonymous poster hash: 1c350...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg og. Æsj...

Anonymous poster hash: 4d967...433

Skrevet

Ja, det ødelegger veldig for uttrykket med slike tegnede bryn...

Anonymous poster hash: f364f...eee

Skrevet

Få dere et liv...

Anonymous poster hash: 42999...783

Skrevet

Hun hadde vært så mye penere med mer naturlige bryn og mykere sminke og hårfarge. Kjempe søt dame egentlig, men brynene ødelegger mye for henne..

Anonymous poster hash: 1c350...496

Skrevet

Og barnets navn tatovert på underarmen..og 5000 i mnd på røyk...

Anonymous poster hash: daec3...70d

Skrevet

5000 på røyk?? Shit 😱 og hvorfor betalte hun 6000 i barnebidrag, noen som fikk med seg det?

Skrevet

5000 på røyk?? Shit og hvorfor betalte hun 6000 i barnebidrag, noen som fikk med seg det?

Hun har jo en sønn og hvis han ikke bor hos henne, har hun forsørgeransvar til han blir 18 år (og det er han etter det jeg har fått med), men i tillegg så lenge han går på videregående. Han bor nok enten hos far eller på hybel.

Anonymous poster hash: f55f4...ab0

Skrevet

5000 på røyk?? Shit og hvorfor betalte hun 6000 i barnebidrag, noen som fikk med seg det?

Hun har jo en sønn og hvis han ikke bor hos henne, har hun forsørgeransvar til han blir 18 år (og det er han etter det jeg har fått med), men i tillegg så lenge han går på videregående. Han bor nok enten hos far eller på hybel.

Trodde far gikk bort for noen år siden. Hun sa hvertfall at hun mistet mannen sin for noen år siden og at hun shoppet for å komme over sorgen. Mulig det var den nye mannen da og at sønnen bor hos sin far.

Anonymous poster hash: 73dd2...500

Skrevet

Trodde far gikk bort for noen år siden. Hun sa hvertfall at hun mistet mannen sin for noen år siden og at hun shoppet for å komme over sorgen. Mulig det var den nye mannen da og at sønnen bor hos sin far.

Anonymous poster hash: 73dd2...500

Jeg tenkte at det var en ny mann, men det ble det vel egentlig ikke sagt noe om, hun har uansett ansvar for å forsørge han så lenge han går på videregående (selvfølgelig sammen med far hvis han fortsatt lever)

Skrevet

Uansett: hva i alle dager er det med de øyenbryna?!

Anonymous poster hash: fa34e...b64

Skrevet

Styggeste brynene jeg ser, kan noen forbarme seg over henne og fikse dem? Grøss.

Anonymous poster hash: 78286...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...