Gå til innhold

Var dette ei her??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var meg.. jeg tenkte ikke over at det ikke skulle Være lov.. men, jeg tar min straff med hevet hode

Anonymous poster hash: aa366...269

Skrevet

Var vel ei her inne som hadde tatt imot dobbel barnetrygd og overgangsstønad i utlandet ihvertfall, hun skrev et innlegg for litt siden og var engstelig for konsekvensene. Hun skrev vel at hun hadde meldt fra, men fikk penger likevel og hadde derfor spart overgangsstønaden så hun kunne betale den tilbake, men visste ikke at hun ikke hadde krav på dobbel barnetrygd i utlandet så den hadde hun brukt opp. Tror hun skrev at hun skyldte 30.000 eller noe sånt?

Anonymous poster hash: d5a73...b89
Skrevet

Da var det ikke helt det samme nei.

Anonymous poster hash: 3030c...03b

Skrevet

Var vel ei her inne som hadde tatt imot dobbel barnetrygd og overgangsstønad i utlandet ihvertfall, hun skrev et innlegg for litt siden og var engstelig for konsekvensene. Hun skrev vel at hun hadde meldt fra, men fikk penger likevel og hadde derfor spart overgangsstønaden så hun kunne betale den tilbake, men visste ikke at hun ikke hadde krav på dobbel barnetrygd i utlandet så den hadde hun brukt opp. Tror hun skrev at hun skyldte 30.000 eller noe sånt?

Kan ikke være henne, man rekker ikke bli tatt og dømt på en uke eller to. 

Anonymous poster hash: cd80a...b4a

Skrevet

Det var jeg som laget tråden du refererer til, og nei det er ikke jeg som omtales i artikkelen

Anonymous poster hash: e4069...243

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...