Gå til innhold

Andres meninger/ antall barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere påvirket av andres/ jobbens/ venners meninger når det kommer til antall barn dere skal ha?

 

Vi vurderer nummer fire, (med samme far) men får inntrykk av at det er det "bare de i sekter" som har..

 

På den andre siden så er det helt greit at folk har store familier når det er dine, mine og våre barn.. Er det mer akseptert fordi det da ikke er samme foreldre til alle barna?

 

 

 

Anonymous poster hash: dbac2...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bare det er fint med store familier. Jeg tenker alltid at når man vil ha så mange som 4 barn må man være utrolig lykkelig med livet sitt. Elsker selv å være mor så skjønner det godt:) personlig blir jeg ikke påvirket av andres mening. Meningen kan såre meg av og til men påvirker ikke noen avgjørelse. Når det gjelder dine mine våre familier er det jo fordeling av ansvaret for barna på en annen måte. Barna bor litt hos hver forelder og hele ungeflokken til foreldre og steforeldre og halvsøsken er sjelden samlet, jobben blir fordelt på flere voksene...

Jeg har bare to barn forresten:)

 

Anonymous poster hash: 3328f...1ec

Skrevet

Vi har fire barn, og har fått mange kommentarer. De fleste får litt hakeslepp og er imponerte over at vi greier det. Overfor andre føler jeg at jeg må forsvare det (forteller at fjerde ikke var planlagt). Det jeg synes er verst, er når det går utover andre at vi har så mange barn (f.eks. de som sier at "vi kan jo hente, for dere har jo så mange å passe på") Det unngår jeg for enhver pris! Jeg skal liksom greie å passe og ta vare på mine egne barn! Vi har forsåvidt fire tette, med gjennomsnittlig to år mellom alle. 

 

Ikke bry deg om andre. Har du lyst, så kjør på! Jeg beundrer deg!



Anonymous poster hash: 0087c...9d4
Skrevet

Vi har fire, og her vi bor er d mange som har fire, og veldig mange som har tre!

 

Har aldri følt at vi er uvanlige! Har heller ikke følt at andre har hatt noen mening om d... (hadde uansett ALDRI brydd meg om negative innspill!)

 

Vi har spredd barna våre godt da ;)

 

De er 4, 12, 17 & 20 :) Godt planlagde alle sammen :P dog siste kom to år "for sent" pga to MA... :)

Skrevet

Nei blir ikke påvirket av andre.

Forsikret meg om at han jeg giftet meg med ville ha like mange og de har vi fått :)



Anonymous poster hash: 8e810...954
Skrevet

Vi har fem og jeg er drittlei av alle som på død og liv må kommentere at vi skal ha vårt eget fotball, befolket verden alene, sørge for at antall innbyggere i bygda økes osv. Smiler og ler og spyr innvendig.

Gubben ønsket seg nr 6 men jeg orker ikke tanken på å "forsvare" det ovenfor familie og andre folk.

 

Anonymous poster hash: bed2b...ba1

Skrevet

Noen familier passer til å ha få barn og noen passer til å ha mange barn. Selv har vi snart 3, men mulig vi skal få flere. Ikke er vi med i noen form for sekt heller.

 

Ei venninne av meg har bare et barn og de er veldig fornøyd med det. Så lenge man føler seg komplett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...