Gå til innhold

Instagram; hvorfor slutter du å følge noen? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 1d3fd...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreksempel fordi jeg blir lei av ørten intetsigende bilder.

Anonymous poster hash: 23dd0...f56

Skrevet

Hvis de aldri legger ut bilder eller legger ut bilder som jeg ikke liker.

Anonymous poster hash: 1f1d5...aa4

Skrevet

Fordi jeg får en overdose av noe som ikke interesserer meg så mye lengre. Jeg er sulten først, og så mettere og mettere. Noen som rapper andres bilder uten å gi kred til den som tok bildet.

Anonymous poster hash: 5e3a6...96c

Skrevet

Når jeg finner ut at personen bare legger ut kjedelige bilder...

Anonymous poster hash: b9f2f...8dd
Skrevet

Hvis de bare legger ut bilder av det samme hele tiden. Altså kjøkkenet fra samme vinkelen, sofakroken tatt i samme vinkelen osv. Og de som kun legger ut inspobilder stjelt fra andre.

Anonymous poster hash: a8e91...1ca
Skrevet

Sletter de som legger ut flere bilder om dagen og dem som tar bilder av uinteressante ting som feks maten de spiser.

Skrevet

Når folk legger ut mye av det samme. Følger mye interiør og mammainstagrammere. Men når samme dama legger ut 6 bilder i uken av sofakroken, bare fra forskjellige vinkler, så blir jeg lei. Har flere jeg egentlig vil unfollowe, men ikke alle jeg har samvittighet...

Anonymous poster hash: 01c9f...05f

Skrevet

De som aldri legger ut bilder. Før fulgte jeg mange interiørinspirasjonskontoer og nettbutikker men gadd ikke alle de så slettet omtrent alle sammen. De interiørkontoene poster jo bare de samme type bildene hele tiden.

Anonymous poster hash: 5a63d...5af

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

De som aldri legger ut bilder og de som legger ut bilder jeg blir støtt av (det skal ganske mye til, men det har skjedd).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...