Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Skal rense kroppen litt og detoxe den. Hva er deres beste tips? Anonymous poster hash: 93fd8...5e7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Leveren og nyrene og tarmsystemet mitt fungerer utmerket til denslags! Anonymous poster hash: 95c68...71a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Leveren og nyrene og tarmsystemet mitt fungerer utmerket til denslags! Anonymous poster hash: 95c68...71a Flott for deg! Jeg vil gjøre det uansett så ditt svar var vel tidenes mest irrelevante.. Hva som fungerer for deg var da ikke det jeg spurte om... Anonymous poster hash: 93fd8...5e7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Leveren og nyrene og tarmsystemet mitt fungerer utmerket til denslags! Anonymous poster hash: 95c68...71a Flott for deg! Jeg vil gjøre det uansett så ditt svar var vel tidenes mest irrelevante.. Hva som fungerer for deg var da ikke det jeg spurte om... Anonymous poster hash: 93fd8...5e7 Jeg vil nå si spørsmålet "hva er DERES beste.." virkelig er å spørre noen om hva som fungerer for dem... For meg fungerer også bl.a. nyrene og leveren utmerket. Anonymous poster hash: 5cd58...fb2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Leveren og nyrene og tarmsystemet mitt fungerer utmerket til denslags! Anonymous poster hash: 95c68...71a Flott for deg! Jeg vil gjøre det uansett så ditt svar var vel tidenes mest irrelevante.. Hva som fungerer for deg var da ikke det jeg spurte om... Anonymous poster hash: 93fd8...5e7 Jeg vil nå si spørsmålet "hva er DERES beste.." virkelig er å spørre noen om hva som fungerer for dem... For meg fungerer også bl.a. nyrene og leveren utmerket. Anonymous poster hash: 5cd58...fb2 Hehe... Hun har faktisk rett her HI:) Anonymous poster hash: 956c8...6a5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Leveren og nyrene og tarmsystemet mitt fungerer utmerket til denslags! Anonymous poster hash: 95c68...71a Flott for deg! Jeg vil gjøre det uansett så ditt svar var vel tidenes mest irrelevante.. Hva som fungerer for deg var da ikke det jeg spurte om... Anonymous poster hash: 93fd8...5e7 Jeg vil nå si spørsmålet "hva er DERES beste.." virkelig er å spørre noen om hva som fungerer for dem... For meg fungerer også bl.a. nyrene og leveren utmerket. Anonymous poster hash: 5cd58...fb2 Hehe... Hun har faktisk rett her HI:) Anonymous poster hash: 956c8...6a5 Ja, det har hun 😊 Men jeg kunne også tenkt meg å sett noen relevante svar på det gi spør om. Anonymous poster hash: 9a024...380
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Dr. Hyman 10 day detox. 😊 Anonymous poster hash: 50393...771
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Det er jo bare tøv med detox! Hva skal det være godt for!? Vektnedgang!? Kjenner ei som gikk på noe detox-greier og håret hennes falt av i store dotter!! Anonymous poster hash: 95c68...71a
Villbringebringebær Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Så nyrene og leveren deres er beste detox kur for p bli kvitt slaggstoffer raskest mulig? Merkelig! Her fungerer alt i min kropp supert, men mine organer er ingen kurer. Jeg drikker kokt vann med sitron om morgenen før hvert måltid. Kuttet sikkert helt og lever mest på grønnsaker, og kokkosolje. Drikker mye og tisser mye! Ingefær og sitron juicer 3 ganger om dagen renser godt! Syntes de svarene du har fått er teite, og de har ikke rett heller, å ha nyrer og lever er slett ikke Fetsund som en kort og ekstrem detox kur
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Tenkte mer på mat som er rensende og drinker enn piller og pulver og slikt. Men leser litt nå og forstår grønnsaker og bær er ja! Gluten, egg og meieriorodukter og selvsagt sukker nei! Så blir quinoa og avokado til frokost. Anonymous poster hash: 93fd8...5e7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Så nyrene og leveren deres er beste detox kur for p bli kvitt slaggstoffer raskest mulig? Merkelig! Her fungerer alt i min kropp supert, men mine organer er ingen kurer. Jeg drikker kokt vann med sitron om morgenen før hvert måltid. Kuttet sikkert helt og lever mest på grønnsaker, og kokkosolje. Drikker mye og tisser mye! Ingefær og sitron juicer 3 ganger om dagen renser godt! Syntes de svarene du har fått er teite, og de har ikke rett heller, å ha nyrer og lever er slett ikke Fetsund som en kort og ekstrem detox kur Så da spiser du ikke noe annet en grønnsaker da, hva gjør du med kokkosolje(jeg har i skapet, men vet ikke helt hva jeg skal bruke den til) Hvor lenge gjør du dette? Ikke hi Anonymous poster hash: eee4f...bbf
Gjest Jigglewiggle Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 Reklame er fjernet fra tråden. Jigglewiggle Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Tre liter vann til dagen. Effektivt og billig. Jeg merker enorm forskjell på for eksempel hud og følelse av velvære de dagene jeg drikker mine tre liter med vann i forhold til de dagene det blir lite vann. Anonymous poster hash: a63e3...d89
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 du kan ikke spise eller drikke ting som gjør at kroppen din renses spessielt godt. Mulig du kan få en slags effekt av ting som gir deg diaré eller får deg til å kaste opp, men det er nepe det du ønsker deg. Kroppen kvitter seg med de samme avfallstoffene uavhengig av hvilke renseprodukter du bruker. Det som kan ha noe å si er å slutte å tilføre kroppen skadelige stoffer og spise sunn mat. Anonymous poster hash: 7f88c...93b
Villbringebringebær Skrevet 9. april 2015 #15 Skrevet 9. april 2015 Så nyrene og leveren deres er beste detox kur for p bli kvitt slaggstoffer raskest mulig? Merkelig! Her fungerer alt i min kropp supert, men mine organer er ingen kurer. Jeg drikker kokt vann med sitron om morgenen før hvert måltid. Kuttet sikkert helt og lever mest på grønnsaker, og kokkosolje. Drikker mye og tisser mye! Ingefær og sitron juicer 3 ganger om dagen renser godt! Syntes de svarene du har fått er teite, og de har ikke rett heller, å ha nyrer og lever er slett ikke Fetsund som en kort og ekstrem detox kur Så da spiser du ikke noe annet en grønnsaker da, hva gjør du med kokkosolje(jeg har i skapet, men vet ikke helt hva jeg skal bruke den til) Hvor lenge gjør du dette?Ikke hi Anonymous poster hash: eee4f...bbf Spiser nesten bare grønnsaker g salat ja. Holder meg borte fra frukt bortsett fra sitron. Quinoa stekes i ovnen marinert i kokkosolje, og noen biter ingefær. Spiser det i salat med ruccola:) Gjør dette alltid 3 dager, noen ganger en uke. Merker enormt forskjell på hår, hud, energi nivået og humøret! Det er deilig å tåle mer og orke mer! Jeg er midt i en kur nå, sitter litt sulten så skal straks lage meg en salat med sitron og quinoa og noe agurk og annet grønt:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #17 Skrevet 9. april 2015 Så nyrene og leveren deres er beste detox kur for p bli kvitt slaggstoffer raskest mulig? Merkelig! Her fungerer alt i min kropp supert, men mine organer er ingen kurer. Jeg drikker kokt vann med sitron om morgenen før hvert måltid. Kuttet sikkert helt og lever mest på grønnsaker, og kokkosolje. Drikker mye og tisser mye! Ingefær og sitron juicer 3 ganger om dagen renser godt! Syntes de svarene du har fått er teite, og de har ikke rett heller, å ha nyrer og lever er slett ikke Fetsund som en kort og ekstrem detox kur Så da spiser du ikke noe annet en grønnsaker da, hva gjør du med kokkosolje(jeg har i skapet, men vet ikke helt hva jeg skal bruke den til) Hvor lenge gjør du dette?Ikke hi Anonymous poster hash: eee4f...bbf Spiser nesten bare grønnsaker g salat ja. Holder meg borte fra frukt bortsett fra sitron. Quinoa stekes i ovnen marinert i kokkosolje, og noen biter ingefær. Spiser det i salat med ruccola:) Gjør dette alltid 3 dager, noen ganger en uke. Merker enormt forskjell på hår, hud, energi nivået og humøret! Det er deilig å tåle mer og orke mer! Jeg er midt i en kur nå, sitter litt sulten så skal straks lage meg en salat med sitron og quinoa og noe agurk og annet grønt:) Takk for tips Anonymous poster hash: eee4f...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå