Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jenta mi på 4 år har feber på åttende dagen i dag. Var hos legen på mandag som konkluderte med virus. I dag har hun hatt 39 i feber. Den blir liksom ikke lavere heller. Anonymous poster hash: 7f63c...50c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Jeg hadde sett an allmenntilstanden. Har hun vondt noen plass? I halsen, ørene eller brystet? Om det bare er feberen, hadde jeg ikke vært bekymret så lenge den ikke bikker 40. Tok legen crp som tilsa virus? Om hun ikke blir bedre kan du vel dra innom legen på fredag for å måle crp igjen. Legen kan ikke gjør mer enn deg om det er virus. Gi henne lindrende pleie og la kroppen hennes reparere seg selv Anonymous poster hash: 2ed2e...d4a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Hun sier hun ikke har vondt noen plass. Men, hadde en lignende episode for ett år siden. Ikke vondt, feber i mange dager og ble undersøkt av lege. Alt så fint ut. Tok til slutt streptokokktest som var positiv. Anonymous poster hash: 7f63c...50c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Hvis du føler at hun trenger legetilsyn så tar du henne med til lege. Jeg ville ha vurdert allmenntilstanden, matlyst, symptomer og hvor plaget jenta vår. Anonymous poster hash: f585d...ec1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Det som bekymrer meg mest er den manglende matlysten pga at hun er undervektig fra før. Hun har ingenting å gå på. Anonymous poster hash: 7f63c...50c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Det som bekymrer meg mest er den manglende matlysten pga at hun er undervektig fra før. Hun har ingenting å gå på. Anonymous poster hash: 7f63c...50c Hvis du er bekymret ville jeg tatt en telefon til legen. Anonymous poster hash: e7a4c...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå