Gå til innhold

når er fellesferien??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke uker? Er det hele juni? Jeg er ny i jobben og har sisterett på ferien. Det passer best for arbgiver at jeg tar i juni... Men når i juni er det ferie fra barnehagen. Vet de må ha 3 uker sammenhengende i fellesferien....

Anonymous poster hash: db21d...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fellesferien er i juli, ikke i juni. Men det er mange barnehager som har åpent i juli, i hvert fall mange kommunale. Du må sjekke med din barnehage, ingen her kan vite hvilke åpningstider det er i din barnehage.

Anonymous poster hash: cbf9d...7ac

Skrevet

Mellom 22juni og rundt midten av august må vi ha 3 uker sammenhengende ferie i barnehagen.

Skrevet

Fellesferien i Norge er i juli, de som har tidlig ferie har de første 3 ukene i juli og de som har sen ferie har de 3 siste ukene i juli, da sier man at man har fri i fellesferien.

Men man har ikke krav på ferie i fellesferien, fra arbeidsgiver har du krav på 3 uker sammenhengene ferie mellom mai og september, og arbeidsgiver bestemmer når den skal tas (men du kan komme med ønsker).

Her jeg bor i Arendal er alle kommunale barnehager sommerstengt i 4 uker, så her må det legges en like vanskelig kabal hver sommer for hverken jeg eller mannen får 4 uker fri i juli. Vi må som regel ta ferie hver for oss for å få det til å gå opp, og er fornøyd om vi får 1-2 uker sammen hele familien.

Anonymous poster hash: bc8b3...bec
Skrevet

Vi har fått beskjed om at ungene må ha minst 3 uker ferie mellom 19 juni og 14 august. Dette er SFO.

Jeg jobber i bhg og de holder stengt i uke 28,29 og 30

Anonymous poster hash: 353cb...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...