Gå til innhold

Hvor lang sommerferie på 5åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan velge å ta ungen ut av bhg og ha syv uker sommerferie, for deretter å begynne å skolen til høsten. Barnet er sosialt og trives best med andre rundt seg. Har et søsken...Blir det lenge med syv uker?

Anonymous poster hash: 76e55...bd2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg hadde hatt mulighet ville jeg gitt barnet 7 ukers ferie i år også :) I fjor hadde 4åringen 8 ukers ferie sammen med meg og det var topp!!

Anonymous poster hash: d8e17...67f
Skrevet

Vår få 4 uker og det er lenge nok for henne. Hun er så utrolig sosial av seg at hun hadde gått på veggene av å være hjemme så veldig mye lenger enn det. I tillegg vil vi at hun skal begynne på SFO når denne starter opp i starten av august slik at hun kan bli kjent med skolen og noen av de nye klassekameratene før skolestart. Men, hun får alltid mye kortere dager enn ellers i slutten av juni/starten av august.

Anonymous poster hash: b8c8c...ab0
Skrevet

Jeg er ufør så her har barna fri hele skoleferien, også når de går i barnehage. Aldri vært noe problem med for mye ferie vel, deilige sommerdager :)

Har en skolestarter til høsten, hun begynner på sfo 3 dager før skolestart så blir hun litt kjent der. Hun skal ha halv plass på sfo.

Anonymous poster hash: 3166b...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...