geitemarken Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jeg må lage en langpannekake til jobben i morgen. Den må være lettvint å lage og det må gå rykter om hvor god den var i lange tider etterpå Forslag?
Rubella Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 (endret) Krydderkake. (Evt kanelkake). Er rask og enkel å lage og blir alltid saftig og god. Er ekstra god dersom du lager med philadelphiafrosting. Endret 8. april 2015 av Rubella
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Eplekake i langpanne er kjempegodt, får alltid masse skryt når jeg lager det. Anonymous poster hash: 62630...052
Ladybird2014 Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Det søte liv har ei veldig god karamellkake i langpanne.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Karamellkaka på Det søte liv har jeg baket mange ganger. Veldig enkel og kjempegod Anonymous poster hash: f9161...3ac
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Gulrotkake med ostekrem! Anonymous poster hash: cbbd9...e1d
geitemarken Skrevet 8. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2015 Det ble denne i dag http://www.detsoteliv.no/oppskrift/chocolate-coffee-cheesecake-brownies Står i ovnen nå. Håper den blir god med krem og jordbær til. Så blir det varm smule-eplekake med is til og karamellkake til familieselskapet Takk for alle tips.
amandine Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Hvis du ikke er ferdig alt kan du få oppskrift på gulrotkake m krem😊 mmmmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Det ble denne i dag http://www.detsoteliv.no/oppskrift/chocolate-coffee-cheesecake-brownies Står i ovnen nå. Håper den blir god med krem og jordbær til. Så blir det varm smule-eplekake med is til og karamellkake til familieselskapet Takk for alle tips. Den så veldig god ut😁 Fikk veldig lyst å prøve, men fordrar ikke kaffesmak på kaker. Tro om det blir like godt uten kaffen i:/ Anonymous poster hash: 66d45...b6d
Gjest Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Det ble en suksess Tror kaka blir kjempe god uten kaffe også Jeg ble så inspirert av kakevalget ditt så nå står det en slik i kjøleskapet her også. Er min tur til å ta med kake til kaffen på jobb i morgen Gleder meg til å smake. Lukter i alle fall himmelsk.
Mamma_til_2 Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Jeg er inspirert, er det noen som har en oppskrift på eplekake uten egg?
geitemarken Skrevet 9. april 2015 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2015 Jeg er inspirert, er det noen som har en oppskrift på eplekake uten egg? Vi elsker smule eplekake: 4 epler, skrelt og skjært opp i båter Saften fra 1 sitron 1 dl rosiner 4 ss sukker 1 ts kanel Smør en kake- eller paiform og ha oppi eplene og rosiner. Ha over sitronsaft og strø over sukker og kanel. Deig: 125 g smør/margarin 125 g mel 1 dl sukker 50 g hakkete mandler Smuldre smør og mel sammen. Ha i sukker og mandler og smuldre dette sammen med mel og smør. Strø deigen over epleblandingen. Stekes på 200 grader i 40 min.
geitemarken Skrevet 9. april 2015 Forfatter #13 Skrevet 9. april 2015 Hvis du vil ha kake bruker jeg den vanlijekake oppskriften uten egg og legger epler oppå med kanel og sukker på slump. Vaniljekake: 100 g smør 2,5 dl sukker 5 dl vaniljesaus 6 dl mek 3 ts bakepulver 2 ts vaniljesukker 4 epler, skrelt og skjært i båter Sukker Kanel Smelt smøret og pisk i sukkeret. Tilsett vaniljesausen og bland i resten. Hell røre i liten langpanne. Ha epler oppå. Strø sukker og kanel over. Stek på 175 grader i 40 min.
beef sister Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 Hvis du ikke er ferdig alt kan du få oppskrift på gulrotkake m krem😊 mmmmmmmmm Jeg vil gjerne ha det! 😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå