Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Noen med erfaring? Tenkte å kjøpe vårsko til 2-åringen, tegne av føttene hennes og ta med i butikken og sammenligne med såla.. Mye enklere å prøve skoene hjemme. Noen somhar gjort det? Fungerte det? Anonymous poster hash: 8053f...173
amandine Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Jeg går alltid rundt med oppdaterte fotspor i veska. Veldig greit.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Jeg gjør det nesten alltid slik, enkelt og praktisk. Anonymous poster hash: 39da9...8df
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Oj det var lurt. Men går det alltid bra da? Passer skoene? Anonymous poster hash: b9353...e5a
amandine Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Oj det var lurt. Men går det alltid bra da? Passer skoene? Anonymous poster hash: b9353...e5a Ja. jeg passer på å klippe nye med jevne mellomrom, de vokser jo litt i rykk og napp. Men det er kjempegreit i det øyeblikket du står der og de har Nike Free på salg som du vet tiåringen ønsker seg.. Jeg kjøper aldri sko til neste sesong, for det har jeg brent meg på. Aner jo ikke hvor lange flytebryggene blir i løpet av sommeren:-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Funker fint det👍 jeg har "oppklippede føtter "i veska nå - på vei for å kjøpe vårsko😊😊 Mye lettere enn to lite samarbeidsvillige gutter😜😁 Anonymous poster hash: 14c64...47a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Jeg gjør også det. http://www.skoringen.no/finn-riktig-stoerrelse.aspx Anonymous poster hash: 8f7da...1a2
Tingenes Herre Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Gjør det alltid på den måten. Det funker!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Hi her. Var i butikken idag og kjøpte sko til bhgbruk, fikk "hjelp" av hun som stod i kassa. Hun tok utklippet og la på sålen og fant en størrelse hun mente ville passe. Kom hjem og den var ALT for stor. Fikk hele pekefingern min mellom hælen og skoen......... At de kan ta så feil da? Var i en annen skobutikk og fikk riktig str (2 str mindre), men det var ikke vanntette sko, og ikke beregnet til bhgbruk. Så må bytte de andre skoene. Tror jeg stoler på meg selv fra nå Anonymous poster hash: 8053f...173
Kanutten83 Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Hi her. Var i butikken idag og kjøpte sko til bhgbruk, fikk "hjelp" av hun som stod i kassa. Hun tok utklippet og la på sålen og fant en størrelse hun mente ville passe. Kom hjem og den var ALT for stor. Fikk hele pekefingern min mellom hælen og skoen......... At de kan ta så feil da? Var i en annen skobutikk og fikk riktig str (2 str mindre), men det var ikke vanntette sko, og ikke beregnet til bhgbruk. Så må bytte de andre skoene. Tror jeg stoler på meg selv fra nå Anonymous poster hash: 8053f...173 Men det skal jo være 1,5 cm å gå på, så om du fikk en pekefinger mellom hælen og skoen fikk du riktig første gangen Forøvrig bruker jeg også utklipp av føttene, funker helt supert!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Hi her. Var i butikken idag og kjøpte sko til bhgbruk, fikk "hjelp" av hun som stod i kassa. Hun tok utklippet og la på sålen og fant en størrelse hun mente ville passe. Kom hjem og den var ALT for stor. Fikk hele pekefingern min mellom hælen og skoen......... At de kan ta så feil da? Var i en annen skobutikk og fikk riktig str (2 str mindre), men det var ikke vanntette sko, og ikke beregnet til bhgbruk. Så må bytte de andre skoene. Tror jeg stoler på meg selv fra nå Anonymous poster hash: 8053f...173 Det er riktig at det skal være litt rom i nye sko. da har de plass til og vokse Anonymous poster hash: 75751...6af
Serepta Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Bruker også slike utklip. Genialt. Bommer sjelden
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Nei, skoene skal ikke kippe Anonymous poster hash: 8053f...173
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Hi her. Var i butikken idag og kjøpte sko til bhgbruk, fikk "hjelp" av hun som stod i kassa. Hun tok utklippet og la på sålen og fant en størrelse hun mente ville passe. Kom hjem og den var ALT for stor. Fikk hele pekefingern min mellom hælen og skoen......... At de kan ta så feil da? Var i en annen skobutikk og fikk riktig str (2 str mindre), men det var ikke vanntette sko, og ikke beregnet til bhgbruk. Så må bytte de andre skoene. Tror jeg stoler på meg selv fra nå Anonymous poster hash: 8053f...173 Men det skal jo være 1,5 cm å gå på, så om du fikk en pekefinger mellom hælen og skoen fikk du riktig første gangen Forøvrig bruker jeg også utklipp av føttene, funker helt supert! Det er snakk om 1,5 cm å gå på på sålen, ikke rundt ankelen. De minste trenger dessuten god støtte rundt ankelen! Min pekefinger er tykkere enn 1,5 cm forresten. Men fikk et par i 2 str mindre, den passet både i såle og rundt ankelen, så skal bytte til mindre sko. Tar med ungen så jeg får riktig Anonymous poster hash: 8053f...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå