Gå til innhold

Klippe ut foten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Tenkte å kjøpe vårsko til 2-åringen, tegne av føttene hennes og ta med i butikken og sammenligne med såla.. Mye enklere å prøve skoene hjemme. Noen somhar gjort det? Fungerte det?

Anonymous poster hash: 8053f...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går alltid rundt med oppdaterte fotspor i veska. Veldig greit.

Skrevet

Jeg gjør det nesten alltid slik, enkelt og praktisk.

Anonymous poster hash: 39da9...8df
Skrevet

Oj det var lurt. Men går det alltid bra da? Passer skoene?

Anonymous poster hash: b9353...e5a

Skrevet

Oj det var lurt. Men går det alltid bra da? Passer skoene?

Anonymous poster hash: b9353...e5a

Ja. jeg passer på å klippe nye med jevne mellomrom, de vokser jo litt i rykk og napp. Men det er kjempegreit i det øyeblikket du står der og de har Nike Free på salg som du vet tiåringen ønsker seg.. Jeg kjøper aldri sko til neste sesong, for det har jeg brent meg på. Aner jo ikke hvor lange flytebryggene blir i løpet av sommeren:-)

Skrevet

Funker fint det👍 jeg har "oppklippede føtter "i veska nå - på vei for å kjøpe vårsko😊😊 Mye lettere enn to lite samarbeidsvillige gutter😜😁

Anonymous poster hash: 14c64...47a

Skrevet

Gjør det alltid på den måten. Det funker!

Skrevet

Hi her. Var i butikken idag og kjøpte sko til bhgbruk, fikk "hjelp" av hun som stod i kassa. Hun tok utklippet og la på sålen og fant en størrelse hun mente ville passe. Kom hjem og den var ALT for stor. Fikk hele pekefingern min mellom hælen og skoen......... At de kan ta så feil da? Var i en annen skobutikk og fikk riktig str (2 str mindre), men det var ikke vanntette sko, og ikke beregnet til bhgbruk.

Så må bytte de andre skoene. Tror jeg stoler på meg selv fra nå :P

Skrevet

Hi her. Var i butikken idag og kjøpte sko til bhgbruk, fikk "hjelp" av hun som stod i kassa. Hun tok utklippet og la på sålen og fant en størrelse hun mente ville passe. Kom hjem og den var ALT for stor. Fikk hele pekefingern min mellom hælen og skoen......... At de kan ta så feil da? Var i en annen skobutikk og fikk riktig str (2 str mindre), men det var ikke vanntette sko, og ikke beregnet til bhgbruk.

Så må bytte de andre skoene. Tror jeg stoler på meg selv fra nå :P

Men det skal jo være 1,5 cm å gå på, så om du fikk en pekefinger mellom hælen og skoen fikk du riktig første gangen :)

Forøvrig bruker jeg også utklipp av føttene, funker helt supert! :)

Skrevet

Så må bytte de andre skoene. Tror jeg stoler på meg selv fra nå :PAnonymous poster hash: 8053f...173

Det er riktig at det skal være litt rom i nye sko. da har de plass til og vokse

Anonymous poster hash: 75751...6af

Skrevet

Bruker også slike utklip. Genialt. Bommer sjelden

Skrevet

Nei, skoene skal ikke kippe ;)

Skrevet

Så må bytte de andre skoene. Tror jeg stoler på meg selv fra nå :PAnonymous poster hash: 8053f...173

Men det skal jo være 1,5 cm å gå på, så om du fikk en pekefinger mellom hælen og skoen fikk du riktig første gangen :)

Forøvrig bruker jeg også utklipp av føttene, funker helt supert! :)

Det er snakk om 1,5 cm å gå på på sålen, ikke rundt ankelen. De minste trenger dessuten god støtte rundt ankelen!

Min pekefinger er tykkere enn 1,5 cm forresten. Men fikk et par i 2 str mindre, den passet både i såle og rundt ankelen, så skal bytte til mindre sko. Tar med ungen så jeg får riktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...