Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Har da laget pavlova for første gang. Den ble perfekt må jeg si! Men jeg leste jo ikke det med liten skrift, at man skal pynte rett før servering. Burde vell visst slik, men.Så nå står den klar, men gjestene kommer ikke før 16.30. Er det nok til at den blir ødelagt? Eller tror dere det går bra? Jeg er skikkelig stressa nå 😂 Anonymous poster hash: 0846d...3c4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Det går helt fint! Jeg har hatt rester til dagen etter, og den har vært både like fin og god dagen etter også Anonymous poster hash: 583bd...cb6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Det går helt fint! Jeg har hatt rester til dagen etter, og den har vært både like fin og god dagen etter også Anonymous poster hash: 583bd...cb6 Åh, så bra ! Anonymous poster hash: 0846d...3c4
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Syns ofte den er bedre når den får stått litt, jeg Rester dagen etterpå er favoritten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå