Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Vi ser på en fin bolig som er til salgs. Jeg vet tilfeligvis at den nærmeste naboeiendommen er kommunens krisesenter. Hadde det fått deg til å la være å by på boligen? Alt annet er supert. Selv tenker jeg at det ikke har noe å si. Anonymous poster hash: dfebb...bfd
amandine Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Jeg har bodd i mange år ved siden av et krisesenter i en av Norges største byer, jeg ser ikke at det skulle være noe problem? Hva er det du tenker på?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Jeg bor i nabolaget til et krisesenter, aldri vært noe problem. Anonymous poster hash: 171e9...929
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Tenkte på eventuelle sinte/hevnlystne menn som flakket omkring for å ta sine "kjære" eller de som beskytter dem. Men da tenker jeg som dere - at det ikke spiller noen rolle - det er ikke farligere der enn andre steder, nesten tvert imot. HI Anonymous poster hash: dfebb...bfd
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Nå er det ikke akkurat skilta til krisesenteret rundt om og det står vel neppe et skilt over døra der heller, så vil ikke tro det skjer noe oftere der enn andre plasser at gale menn lusker i gatene Anonymous poster hash: 64d50...ed4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Tror ikke det er noe problem, hvis det ikke er som her da, at kommunen har gjort hele nabolaget til krisesenteret til sosialboliger. Sosialboligene kom først, forresten. Så området er preget av rusmisbrukere, sosialklienter, arbeidsledige. Men det er faktisk ikke et så stort problem som det kan høres ut som, men for mange føles området utrykt både på dag og kveld. Anonymous poster hash: 69489...aea
Sint naken biltyv Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Jeg ville ikke kjøpt hus rett ved hverken en politistasjon, krisesenter, sosialboliger....
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Jeg har bodd ved siden av et krisesenter uten å merke noe til det, så ville ikke hatt betenkeligheter. Anonymous poster hash: 36be5...cd8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Jeg klarer ikke komme på noen grunn til at det skulle være et problem. Anonymous poster hash: 121e6...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå