Gå til innhold

Trist hverdagsrasisme

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sted på bussen var det en eldre dame som kom ombord, det var et ledig sete ved en ung afrikansk jente men hun gikk forbi og bad om å få min plass.

Jeg sa høflig at jeg helst ville sitte siden jeg faktisk er gravid og har vondt i bekkenet. Jeg sa at det er jo et ledig sete der og pekte på det ledige. Damen svarte høyt at hun ikke ønsket å sitte der. Og la trykk på "der".

Jenta så veldig oppgitt ut..

På neste stopp gikk det mange av og jeg satte meg på setet ved siden av jenta og snudde meg til damen og sa at jeg kan sitte "der"..

Hun satte seg mye lengre bak i bussen.

Anonymous poster hash: 5e7d9...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sted på bussen var det en eldre dame som kom ombord, det var et ledig sete ved en ung afrikansk jente men hun gikk forbi og bad om å få min plass.

Jeg sa høflig at jeg helst ville sitte siden jeg faktisk er gravid og har vondt i bekkenet. Jeg sa at det er jo et ledig sete der og pekte på det ledige. Damen svarte høyt at hun ikke ønsket å sitte der. Og la trykk på "der".

Jenta så veldig oppgitt ut..

På neste stopp gikk det mange av og jeg satte meg på setet ved siden av jenta og snudde meg til damen og sa at jeg kan sitte "der"..

Hun satte seg mye lengre bak i bussen.

Anonymous poster hash: 5e7d9...4a6

Så utrolig idiotiske folk det finnes i denne verdenen! :(

Anonymous poster hash: fc601...0fb

Skrevet

Vet du, da får de jammen meg bare stå ,for alt jeg bryr meg!

Utrolig sneversynt kjerring!

Skrevet

Ja, dessverre er det mye av det. Lett å la det bare gli forbi, for det bare kommer små ord og handlinger. Flott at du satte deg ved siden av jenta! :) Sjokkert over hvor mange nordmenn som har liten toleranse for innvandrere :( 

Anonymous poster hash: a7277...f79
Gjest Antarctica
Skrevet

Wow. Dette er jo rene Rosa Parks. Man skulle tro det var kommet lengre.

Skrevet

At hun var så frekk å spørre deg attpåtil

Anonymous poster hash: 3b63c...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...