Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 I sted på bussen var det en eldre dame som kom ombord, det var et ledig sete ved en ung afrikansk jente men hun gikk forbi og bad om å få min plass. Jeg sa høflig at jeg helst ville sitte siden jeg faktisk er gravid og har vondt i bekkenet. Jeg sa at det er jo et ledig sete der og pekte på det ledige. Damen svarte høyt at hun ikke ønsket å sitte der. Og la trykk på "der". Jenta så veldig oppgitt ut.. På neste stopp gikk det mange av og jeg satte meg på setet ved siden av jenta og snudde meg til damen og sa at jeg kan sitte "der".. Hun satte seg mye lengre bak i bussen. Anonymous poster hash: 5e7d9...4a6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 I sted på bussen var det en eldre dame som kom ombord, det var et ledig sete ved en ung afrikansk jente men hun gikk forbi og bad om å få min plass. Jeg sa høflig at jeg helst ville sitte siden jeg faktisk er gravid og har vondt i bekkenet. Jeg sa at det er jo et ledig sete der og pekte på det ledige. Damen svarte høyt at hun ikke ønsket å sitte der. Og la trykk på "der". Jenta så veldig oppgitt ut.. På neste stopp gikk det mange av og jeg satte meg på setet ved siden av jenta og snudde meg til damen og sa at jeg kan sitte "der".. Hun satte seg mye lengre bak i bussen. Anonymous poster hash: 5e7d9...4a6 Så utrolig idiotiske folk det finnes i denne verdenen! Anonymous poster hash: fc601...0fb
skinnfilla Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Vet du, da får de jammen meg bare stå ,for alt jeg bryr meg! Utrolig sneversynt kjerring!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Ja, dessverre er det mye av det. Lett å la det bare gli forbi, for det bare kommer små ord og handlinger. Flott at du satte deg ved siden av jenta! Sjokkert over hvor mange nordmenn som har liten toleranse for innvandrere Anonymous poster hash: a7277...f79
Gjest Antarctica Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Wow. Dette er jo rene Rosa Parks. Man skulle tro det var kommet lengre.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 At hun var så frekk å spørre deg attpåtil Anonymous poster hash: 3b63c...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå