Gå til innhold

Dra på "barseltreff" eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en barselgruppe som er egentlig helt fantastisk men jeg har alltid følt meg litt "på siden". Vi møttes først som gravide og har et godt miljø. Er vanskelig å sette ord på det egentlig, det som gjør meg "utenfor", kanskje at jeg ikke er den mest sosiale av meg og de er alle veldig sosiale personer. Barna er alle 1,5 år og permisjonene er over for lenge siden. Men vi treffes en sjelden gang for det, både uten og med barna. Vi skal treffes i helgen med barna og jeg har faktisk ikke lyst. Sist jeg var med med mitt barn var i oktober, vi har hatt mye sykdom her i huset så har måttet holdt oss hjemme

Vet ikke hva det er, har bare ikke lyst. Men har heller ikke lyst å "melde meg ut" av gruppa. Ville dere dratt uansett? Føler det blir litt feil å skylde på sykdom, å lyve. Er egentlig bare en tåpelig problemstilling :P

Anonymous poster hash: 1ca9b...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver lite om hvorfor du ikke har lyst... så -

Hvis du ikke vil melde deg ut av gruppen så synes jeg du bør gå. Og, selv om du ikke er så sosial vil det være supert for barnet ditt å ha noen lekekamerater - ihvertfall på litt sikt.

Du trenger ikke å bli super lenge..

Anonymous poster hash: c95df...da9

Skrevet

Jeg har det egentlig på samme måte som deg. Alle damene i barselgruppen er helt topp, men jeg føler meg av en eller annen grunn litt utenfor. jeg blir ikke behandlet annerledes enn de andre, men hver gang føles det litt som at jeg er i veien/en for mye osv. Er nok bare hodet mitt, men.. De gangene vi har hatt treff har jeg ofte tenkt at jeg heller vil bli hjemme, men jeg har valgt å dra allikevel. Det er bare for noen timer,og så lenge barnet koser seg, er det vel verdt det..?

Skrevet

Heng deg fast hvis du liker damene, det er nå du har muligheten ;) Terskelen blir bare høyere hvis du står over denne gangen. De setter garantert pris på deg for den du er, tenk så kjedelig hvis alle var like. Du har nå en ypperlig mulighet til å få beholde noen koselige damer i livet ditt, ikke gi slipp fordi du føler deg usikker :)

Skrevet

Hvis du har få venner, ville jeg dratt. Kjekt med et sosialt nettverk. Hvis derimot har venner nok, ville jeg droppet det. Jeg har aldri hatt tid eller behov for barselgrupper, men jeg stilte opp første gangen for å være høflig. 

Anonymous poster hash: 5c610...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...