Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hvordan takler dere hverdagen og føler dere at dere "mister" kontakten med deres kjære? Jeg og mannen har hatt en nært forhold bestandig. Vi har nå vært sammen i 12 år. For 1 år siden begynte mannen å pendle i jobben så gjør at vi bare ser han i helger. Dette har vært svært hektisk for alle sammen. Nå etter 1 år føler jeg at jeg og mannen begynner å miste kontakteten. Føler ikke jeg får sagt de tingene jeg trenger å fortelle han (de praktiske) eller at han bryr seg om hvordan jeg har det... Dette er selvsagt vondt og vanskelig, og har prøvd å ta det opp med han uten at det har blitt noe bedre. Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 0ca1b...bbd
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Vi tok mesteparten av det praktiske på mail slik at vi kunne fokusere på hverandre om helgene. Jeg tok også all husarbeid og innkjøp på ukedager, selv om det var mer slitsomt. Fra fredag ettermiddag fra det "hellig familietid", med familiemiddag fredag og søndag og voksenmiddag lørdag. Han tilpasset også reiseruten sin, selv om det ble veldig slitsomt i lengden: han kom tilbake til Norge rundt midnatt på torsdager, jobbet fra hovedkontoret fredag (da hadde jeg fri og tok all husarbeid og handling), og tok flyet 06.30 mandag morgen slik at vi fikk en hel helg sammen. Men det tar tid å finne en rytme, vi brukte ett par mndr på å finne den løsningen som fungerte best for oss. Anonymous poster hash: 772ec...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå