Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Klokken 13.30 idag skal jeg på jobbintervju. Jeg har aldri vært på det før, så aner ikke hva jeg går til.Har lest litt om råd og tips, men er fremdeles veldig nervøs. Ser det er mye for og imot spørsmålene om positive og negative sider, men jeg aner ikke hva mine negative sider er. Tenker dem da i jobbsammenheng eller generelt?Jeg kan forsove meg, jeg kan være morragretten, sur og grinete om jeg ikke får mat eller glemmer å spise, distre, glemsk, dårlig tålmodighet til tider, dårlig å ta imot kritikk osv. Men er jo redd jeg skal "miste" jobben om jeg sier ting som dette Hvilke spørsmål har dere fått på jobbintervju?Tar imot alt av tips og gode råd! Anonymous poster hash: 1e1ce...cd0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Trekk frem den m blodsukker. Si at du blir skikkrlig uttafor om du ikke får mat. Når du får mat er fu som en duracell kanin igjen. Anonymous poster hash: c0225...9c1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Prøv å snakk om hvem du er faglig. Anonymous poster hash: 0bfef...664
NormaJean Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Tror det siste du bør trekke frem er at du er morgengretten, distré, glemsk, dårlig på å ta imot kritikk og at du blir sur uten mat! Alt dette ligger litt innunder å være sykepleier. Møte kolleger på morgenen og ikke skape dårlig stemning ved rapport, glemsk er jo ikke bra som sykepleier hvor du skal ha mange baller i luften, mat må man titt og ofte utsette osv! Kritikk må man tåle fra pasienter/pårørende og kolleger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå