Gå til innhold

Noen som kan beltestoler og sikkerhet her? Er dette et bra sete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cybex er gode beltestoler. Hadde selv valgt et av de dyrere. Men er helt ok det du linker til, og dessuten, det meste er bedre enn bilstoler fra Europris.

Anonymous poster hash: abf5f...13c
Skrevet

Dette da? :-) Dyrere bilstol på tilbud.

Anonymous poster hash: 224d7...8ff

Skrevet

Hadde heller valgt dette ja. Anonymous poster hash: abf5f...13c

Er verdt å kjøpe dersom man har isofix i bilen (det er den vi har). Men den andre helt grei dersom man foretrekker en løsning uten isofix, f.eks. om setet skiftes ofte fra en bil til en annen.

Cybex setene pleier å komme godt ut av testene, jeg tviler på at de ville hatt en dårlig billig(ere) modell på sortimentet når alle de andre er gode.

Anonymous poster hash: e7a18...ea7

Skrevet

Vi har en variant av det setet som går i biler uten isofix og er veldig fornøyde. Det tar stor plass, det er den eneste ulempen med det.

Anonymous poster hash: 0238c...934

Skrevet

Jeg bestilte det siste :-) Sto at man kunne bruke setet i bil uten isofix også. Nå har vi isofix i bilen vår og regner med det blir det når vi snart skal kjøpe ny bil på grunn av behov for plass til tre barneseter også.

Skrevet

Jeg bestilte det siste :-) Sto at man kunne bruke setet i bil uten isofix også. Nå har vi isofix i bilen vår og regner med det blir det når vi snart skal kjøpe ny bil på grunn av behov for plass til tre barneseter også.

Hvis dere må ha tre barneseter, så tviler jeg på at dere får plass til det setet, for det tar mye plass. Vi har to av disse setene bak og jeg kan ikke sitte mellom dem. Det var bedre plass da vi hadde et av dette sete og en sete nr2 (britax multitec). 

Anonymous poster hash: 0238c...934

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...