Gå til innhold

Noen stjeler stikkpillene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det ene skapet på badet oppbevarer jeg en pakke med paracet stikkpiller for voksne. Når jeg nå skulle ta en, var det kun 2 piller igjen. Opprinelig skal det være 50 stk. i pakken. Jeg har selv brukt maks 20-30 piller. Hvem i huleste er det som stjeler piller? En ting er om noen vil ha så skal de selvsagt få, men det er vel vanlig at folk spør og ikke bare forsyner seg av slike ting?

Anonymous poster hash: b1de1...691
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje din mann... Hehe.

Anonymous poster hash: 58b1e...dd0
Skrevet

Det kunne det sikkert vært, men han har vært i nordsjøen de siste 2 ukene.

Skrevet

Hvordan skal vi vite det, mener du?

Anonymous poster hash: a5f46...105

Skrevet

Vel, hvor mange har tilgang til badeskapet ditt?

Skrevet

Stikkpilledamen?

Anonymous poster hash: 10602...238

Skrevet

Størst sansynlighet er det nok for at du har brukt fler piller enn du tror. Hvis du uansett har et så stort forbruk at du mener du har brukt 20-30 stykker de siste 2 ukene er det ikke så usansynlig at du har kommet ut av tellingen og i steden brukt 48.

Anonymous poster hash: 77193...886
Skrevet

Ja hvem har vært i skapet ditt disse dagene da?

Og så lurer jeg litt på om det finnes fetisj med stikkpiller.

Anonymous poster hash: aa0c2...45e

Skrevet

Jeg bruker 1 stk før jeg legger meg og noen ganger en om dagen så i løpet av 14 dager bruker jeg maks 28 stk, men vil heller tro at ca 20 stk er rett. Så jeg er ikke komt ut av tellingen. Fetish for stikkpiller? Vil det ikke da være mer naturlig å kjøpe sine egne? Her må jo noen vært å tatt. De står så pass høyt i skapet at jeg vet det ikke er barna. Egentlig mistenker jeg svigermor, men kan jo ikke bare beskylde henne heller.

Skrevet

Fyll skapet med ping-pong baller, så vil tyven vise seg ganske så snart :)

Skrevet

Herre min. Bare tanken på at svigermor hadde stjålet stikkpillene mine hadde vært nok for meg ha ha ha ha (unnskyld at jeg ler, *bilder i hodet*)

Skrevet

Kjøpte du dem akkurat samtidig som mannen reiste?

Parasett bør uansett oppbevares i låst skap når du har barn i huset. Plutselig har de klatret opp et sted du trodde de umulig kunne nå og paraset er farlig!

Anonymous poster hash: 77193...886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...