Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Og må lage glutenfri mat. Dette er nytt for meg. Kan noen hjelpe? Pleier å lage supper, former i ovnen, taco, salater. Allergier kan jeg ingenting om, så nå aner jeg ikke hva jeg kan lage. Kom med din beste glutenfrie "festrett" 😜 Anonymous poster hash: 1024a...5b9
3barnsmamma'n:-) Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Min datter har en venninne med cøliaki og hun kan iallefall spise taco. Skjellene inneholder ikke gluten så vidt meg bekjent
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Ingen med glutenallergi vil forvente at det blir laget glutenfri mat til dem. De tar med seg mat selv. Uansett om det ikke er gluten i maten er det fremdeles gluten på kjøkkenet ditt. Anonymous poster hash: 2ee13...b16
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Alle de rettene du nevner går da an å lage glutenfritt. Anonymous poster hash: c9281...a6b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Kjøp glutenfri pasta og lag pastasalat. Anonymous poster hash: 265f5...e6d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Jeg kjenner ingen som er bedt til mat på noen måte som ikke forventer å få glutenfritt servert. Skal de ha med seg noe, må jeg si ifra. Det finnes glutenfrie alternativer for det aller meste som inneholder gluten. Noen butikker har bedre utvalg enn andre - f.eks så er Meny som vi har her fantastisk på glutenfritt. Anonymous poster hash: d8706...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå