Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hei. Jeg er 29år. Jeg har et fint hus, penger på kontoen, men jeg er syk og uføre. Jeg har så lyst og oppnå noe med livet. Greie ett eller annet, men sykdommen hindrer meg i så mye så det er så ekstremt kjipt når jeg ser andre lager sitt eget firma, tar en flott utdannelse osv. Her sitter her og ikke har oppnådd noe som helst jeg kan være stolt av :/! Noen andre som er i samme båt og kanskje har noen tips ? Selv om jeg vet ikke helt hva jeg spør om. Anonymous poster hash: 36399...add
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Vel, jeg har jobb, kronisk syk, ingen penger på konto, liten leilighet, alenemor. Livet er ikke en dans på roser selv om man jobber. Kan du ikke begynne å hjelpe noen da? Lære deg håndarbeid og selge det du lager? Ha åpent hus for barnas venner? Prøvd healing? Lage en blogg? Anonymous poster hash: b52d5...224
Pobie Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Hva med å male eller skrive bok, eller noe annet lignende du kan gjøre hjemmefra?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Det trenger kanskje ikke være de store tingene? Kanskje du kan lage en fin hage, begynne å strikke, sy fine kjoler, male noe eller lage rammer av stål? Det finnes mye man kan finne på og som man kan være stolt av Noen er stolt av utdannelse, noen er stolt av å ha lest en hel bok, noen er stolt av å ha sertifikat osv. De fleste treffer på noen hindringer i livet og ofte er det de små tingene som gjør oss stolt. Jeg er stolt av å ha overvunnet tannlegeskrekk og at jeg har slanket meg 15 kilo. Smått for noen - stort for meg Anonymous poster hash: d7ae4...e33
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Er du ikke stolt av barna dine? Anonymous poster hash: 32302...770
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Jeg er nå 37 år og studerer. Før dette har jeg ikke oppnådd noe i mitt liv, bortsett fra 2 fantastiske barn. Det var grunnet langvarig sykdom. Men jeg har vært fattig i alle de årene, og er det fortsatt og. Men det blir nok bedre den dagen jeg er ferdig utdannet, men det er 3 år igjen. Anonymous poster hash: 6a31e...ce8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå