Gå til innhold

Lider du av Tryphophobia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er visst flere på kvinneguiden som gjør det! Visste ikke at det fantes et navn for denne fobier jeg.

Anonymous poster hash: cf08c...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke Google bilder hvis du er veldig squeamish

Skrevet

Gidder ikke google, hva er det?

Anonymous poster hash: ec46e...787
Skrevet

Gidder ikke google, hva er det?

Anonymous poster hash: ec46e...787

"Hullefrykt"

Skrevet

Ja!!! Jeg gjør det!!

Anonymous poster hash: 71f1a...757

Skrevet

😂😂 aldri hørt om hverken fobien eller squeamish 😂😂

Oversett gjerne begge deler til norsk. 😉😄😄

Anonymous poster hash: 8010a...402

Skrevet

Gir du det et fengende eller latinsk navn er det alltids noen diagnosehorer som hopper på noe nytt som kan feile dem.

Skrevet

😂😂 aldri hørt om hverken fobien eller squeamish 😂😂

Oversett gjerne begge deler til norsk. 😉😄😄

Anonymous poster hash: 8010a...402

Squeamish betyr vel noe i retning pysete eller fisefin. Men det blir jo feil det også, en kan jo ikke noe for sin frykt. Å skjære grimaser rundt insekter og krypdyr fks, er eksempel på "squeamishness" , hehe.

Skrevet

Gir du det et fengende eller latinsk navn er det alltids noen diagnosehorer som hopper på noe nytt som kan feile dem.

Så mennesker med vannfrykt er diagnosehorer mener du? Dette er samme greia, en fobi. Er da ingen som har nevnt noe om diagnoser. Fobier er ikke akseptert som en sykdom/diagnose i medisinske miljøer heller.

Skrevet

Så mennesker med vannfrykt er diagnosehorer mener du? Dette er samme greia, en fobi. Er da ingen som har nevnt noe om diagnoser. Fobier er ikke akseptert som en sykdom/diagnose i medisinske miljøer heller.

Fobien er, ikke fobier.

Skrevet

Fortell det de alle de lykkelig hypersensitive med de hypersensitive barna.

Skrevet

Wææ! Ekkelt var det i allefall, ble uvel av bildene..

Anonymous poster hash: 0181e...450

Skrevet

Wææ! Ekkelt var det i allefall, ble uvel av bildene..

Anonymous poster hash: 0181e...450

Ikke sant.. Synes spesielt de som er på hud og som ser ut som digre porer er fæle. Vi mennesker altså. Vi er rare:)

Skrevet

Wææ! Ekkelt var det i allefall, ble uvel av bildene..Anonymous poster hash: 0181e...450

He? Det er snakk om frykten for et irregulært mønster av hull, som f.eks. i et biebol, en maurtue eller en blomsterbunn. Det er den snåleste fobien jeg har hørt om. Hva i all verden er ekkelt med at ting i naturen ikke har et regulært mønster?

Anonymous poster hash: 70728...ee4

Skrevet

Wææ! Ekkelt var det i allefall, ble uvel av bildene..Anonymous poster hash: 0181e...450

He? Det er snakk om frykten for et irregulært mønster av hull, som f.eks. i et biebol, en maurtue eller en blomsterbunn. Det er den snåleste fobien jeg har hørt om. Hva i all verden er ekkelt med at ting i naturen ikke har et regulært mønster?

Anonymous poster hash: 70728...ee4

Tror det er mengden hull. Og kanskje fargen. En bie i en blomst er jo bare koselig. Men blir du omringet av en bisbverm får man ganske noia vil jeg tro.

Skrevet

Jeg har denne fobien og blir skikkelig kvalm og uggen hvis jeg ser f.eks en lotusblomst kapsel. Denne fobien ble skikkelig trigget når det gikk et manipulert bilde på facebook av en lotusblomstkapsel laget som et sår med larver i på en rygg. Blir dårlig av å tenke på det

Anonymous poster hash: 71f1a...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...