Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 7,5-åringen er sint på meg... Men jeg er mest sint på foreldrene til kompisene hans! De får sykle alene langs veien ned til fotballbanen og besøke hverandre, men det får ikke han! Hva syns dere? Er jeg så fæl som han skal ha det til? Han er IKKE gammel nok til å sykle langs en bilvei, skal krysse veien flere ganger! Og det syns jeg ikke vennene hans er heller! De vingler ganske mye bortover, er livredd de skal miste balansen hver gang jeg møter de! Anonymous poster hash: 9a51f...cb5
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Det er ganske umulig for oss å si, ettersom vi ikke kjenner veien. Men siden du tror at 7,5 åringer ofte mister balansen når de sykler så har jeg en mistanke om at du overdriver faren, og at det er du som er hønemor her.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Det er ganske umulig for oss å si, ettersom vi ikke kjenner veien. Men siden du tror at 7,5 åringer ofte mister balansen når de sykler så har jeg en mistanke om at du overdriver faren, og at det er du som er hønemor her. Ja, hønemor er jeg, men hindrer ikke barna mine i år gjøre diverse aktiviteter hvis det er det du tror.. Kan prøve å forklare veien: 60-sone, smalt, uoversiktlig og svingete. Sykler de på rett side må de over veien, og det er ikke noe gangfelt her, blrtsett fra en plass langt borte fra banen! Jeg tror ikke de mister balansen ofte, men ja, de vingler! Men det jeg vil ha svar på er om deres barn får sykle alene på en bilvei? I følge anbefalinger skal de være 10-12 år gamle, men her sykler en drøss med 7-åringer alene på denne veien, og jeg syns det er totalt uforsvarlig! Men om jeg er helt på trynet skal jeg ikke bry meg mer, men kommer ikke til å sleppe ham løs på den veien på noen år! Anonymous poster hash: 9a51f...cb5
&KJ& Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Min gutt hadde ikke fått lov. Han sykler helt ok, men plutselig ser han på noe og vingler litt fordi han ikke konsentrerer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå