Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Det er misstanke om at jeg har det. ble hennvist til reumatolog for 1.5 år siden.... Laaaange ventelister tydeligvis. Men i de seneste månedene er jeg blitt så øm i skuldre, og nakke. jeg trenge ikke altid kjenne noe i nakke og skuldre, men legger jeg fingeren på er det smertefult. Uten å trykke, bare stryke lett over. Kjempevondt. Er dette fibro-relatert? Er det noe typisk for fibropasienter? Anonymous poster hash: 10d61...55c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Det er misstanke om at jeg har det. ble hennvist til reumatolog for 1.5 år siden.... Laaaange ventelister tydeligvis. Men i de seneste månedene er jeg blitt så øm i skuldre, og nakke. jeg trenge ikke altid kjenne noe i nakke og skuldre, men legger jeg fingeren på er det smertefult. Uten å trykke, bare stryke lett over. Kjempevondt. Er dette fibro-relatert? Er det noe typisk for fibropasienter? Anonymous poster hash: 10d61...55c Det kan være det. Jeg har den diagnosen. Men ofte kan slike kroppslige plager være grunnet andre årsaker, som for eks stress. Jeg sliter med angst også. Så i hvor stor grad det påvirker kroppen vet jeg ikke. Anbefaler fysio/kiropraktor, trening og minst mulig sukker. Det har hjulpet noe for meg(selv om jeg ikke har trent nå). Anonymous poster hash: bf3c6...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå