Gå til innhold

Hvordan bli 'kvitt' svigermor ? Hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at svigermor og svigerfar mener deres sønn er Gud og helt perfekt. Jeg finnes ikke god nokk, di behandler meg ikke fint, sier jeg 'noe stygt'(feks; hvorfor kan ikke du rydde av bordet da du ikke har bidratt med noe i dag)til sønnen deres blir di sure på meg.

Di skaper mye splid å krangler i forholdet mellom meg og mannen. Mannen prøver å blidgjøre oss begge og sier ikke ordentlig ifra til foreldrene sine..

Jeg har fått nokk av di å ønsker ikke å ha noe med di å gjøre. What to do?

Anonymous poster hash: 987fb...ad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di ??

Anonymous poster hash: c54ad...b4e

Skrevet

Flytte tilbake til hjemlandet ditt? Og slutte å kritisere mannen foran andre.

Anonymous poster hash: 3c19c...ea8

Skrevet

Hehe. Vi er norsk begge to, bor her og. Jeg kritiserer ikke mannen min fremfor andre. Men når svigers er på helgebesøk tåler di ikke at jeg sier noe annet enn hvor fantastisk perfekt han er. Er jo ikke akkurat så at jeg er slem med han. Han er vell heller mer slem med meg som lar meg måtte orge å varte opp til en hver tid, og syns svigers er enda verre som mener at dette er helt greit og at jeg ikke skal ha rett til å si noe!!

Forholdet mellom oss er ødelagt og tror alltid det bare vil være overfladisk.. Skulle så ønske mannen kunne se det for hvordan det er..

Hi

Anonymous poster hash: 887ef...5ab

Skrevet

Rettskrivning og tegnsetting burde du fokusere på før du bruker tid på å "bli kvitt" svigermor!

Anonymous poster hash: 3261e...6ca

Skrevet

Det er skremmende hvor dårlig norsk, en norsk skriver.

Å ikke kunne forskjellen på de og det, er ikke en feil knyttet til en eneste norsk dialekt.

Det er forresten en stygg måte å be mannen din rydde bordet på det du beskrev.

"Kan du ta av bordet? " holder i massevis 😊

Anonymous poster hash: d260b...cd8

Skrevet

Det er flere som kan tenke over oppførselen sin her ser jeg...

Ganske mange i dette landet har dysleksi. Man forstår godt hva vedkommende mener her.

Til deg HI, så er det nok bedre å snakke til mannen på en litt hyggeligere måte.

Og svigermor blir du nok ikke kvitt, med mindre du vil kvitte deg med gubben også. Du får bare la henne være stolt av sønnen sin.

Skrevet

Ikke rart det er så mange fjotter av noen mannfolk hvis mødrene priser de, og kona ikke kan påpeke at gubben er lat å får dra sin del av lasset! 

Tåler de ikke å bli snakket til, får de la være å gi en grunn til tilsnakk da. 

Burde virkelig ikke være nødvendig å be mannen om å bidra!

Anonymous poster hash: 31d62...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...