Gå til innhold

Inspirert av den andre sovetråden


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sa ped-leder at sønnen min på 20 mnd hadde sovnet med lunsjbordet. Hun fortalte det på en munter måte og jeg jattet med, men innvendig var jeg fullstendig knust. De legges mye senere der enn hjemme, ca. 11.30. Ser for meg at han sitter og kjemper mot søvnen mens de strekker det. Det er første gangen de har fortalt noe slikt, men med den andre tråden in mente så klarer jeg ikke å stole på at de ikke lyver. Hva gjør jeg?



Anonymous poster hash: ffac8...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...