Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Gutten på snart 2 år har fått brukt regntøy, lite brukt. Men buksen er uten seler, er det dumt? Stor sjanse for å bli våt? Er for å ha i barnehagen, hsr ikke annet regbtøy i str 2 år. Ble så glad for å få det siden vi har lite kr nå, men bør jeg kjøpe en regnbukse med seler? Anonymous poster hash: 32870...fda
junimamma81 Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Jeg har brukt uten fra han var 1 år.aldri blitt våt.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Best med seler. Bruk det til du får råd til en med seler. De koster ikke mer enn en hundrelapp på sparkjøp. Kanskje ikke den beste kvaliteten men helt grei. Jeg kjøpte dem til mine gutter da vi hadde lite penger. Anonymous poster hash: 0a552...f85
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Hvis han skal i bhg kryper klatrer åler og kravler de i busker og dammer og hvor det skal være. Best med seler hvis du har en aktiv kar iallefall. Anonymous poster hash: 0a552...f85
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Takk for svar. Han er en rolig unge i barnehagen, han er bekjeden. Kanskje jeg skal spørre hva de syns i barnehagen. Sparkjøp finnes ikke her jeg bor så da blir det porto i tillegg, kjøper heller noe lokalt til 200kr men takk for tipet Anonymous poster hash: 32870...fda
Sisch Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Jeg synes du skal bruke den buksa du har fått og se om han blir våt, før du kjøper en ny :-) har begge deler til gutten min, går veldig fint uten seler, så lenge jakka ikke er kort :-)
rytme Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Vi fikk regnbukse uten seler til jul. Jeg var litt skeptisk, som deg og har derfor hatt dette regnsettet hjemme og beholdt det gamle i bhg fortsatt da det fortsatt passer. Men han har brukt det en del hjemme og fortsatt ikke sett at han har blitt våt, så kanskje det ikke er så gale. Jeg ville også beholdt den regnbuksa og så heller si til de i barnehagen at de skal si ifra hvis han blir våt så får du heller se om du får kjøpt en ny da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå