Gå til innhold

Brødet holder ikke lenge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det meningen at et brød skal holde sg? Synes de mugner etter en halv uke her..

 

Anonymous poster hash: 278a7...821

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En halv uke holder vel? Skal du ha det til å vare lenger må du legge det i kjøleskapet.

 

Anonymous poster hash: 4bf27...ae3

Skrevet

Hvor lenge er det meningen at et brød skal holde sg? Synes de mugner etter en halv uke her..

 

Anonymous poster hash: 278a7...821

Etter en halv uke så er det vel tørt og ikke så godt uansett.

 

Anonymous poster hash: 47366...a11

Skrevet

Skjær det opp, og frys det. Ta opp så mange skiver du trenger. Problemet løst.

 

Anonymous poster hash: fd558...e1e

Skrevet

 

Hvor lenge er det meningen at et brød skal holde sg? Synes de mugner etter en halv uke her..Anonymous poster hash: 278a7...821

Etter en halv uke så er det vel tørt og ikke så godt uansett. Anonymous poster hash: 47366...a11
Tørt brød etter 3 dager? Eh, nei...

 

Anonymous poster hash: 278a7...821

Skrevet

Å skive opp, dele og fryse er et veldig godt alternativ. Perfekt i brødristeren også. Ellers kan du jo bytte til knekkebrød..


Anonymous poster hash: f381d...6ea



Anonymous poster hash: f381d...6ea
Skrevet

 

 

Hvor lenge er det meningen at et brød skal holde sg? Synes de mugner etter en halv uke her..Anonymous poster hash: 278a7...821

Etter en halv uke så er det vel tørt og ikke så godt uansett. Anonymous poster hash: 47366...a11
Tørt brød etter 3 dager? Eh, nei...

 

Anonymous poster hash: 278a7...821

 

Nei vel da......

 

Anonymous poster hash: 47366...a11

Skrevet

Vi har brød i fryseren og tar opp nytt hver kveld. Har aldri ett helt brød liggende. Da blir det tørt Før vi rekker å spise det opp.

 

Anonymous poster hash: e8104...d07

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Et brød rekker ikke mer enn maks to dager uansett her i huset, men skulle det rekke lengre, så er tipset om å skjædet i skiver før frysing genialt. Her i huset fryses alt brød i skiver, siden det å skjære brød for oss er helt håpløst. Den ene skjærer med venstre hånd og den andre med høyre. Det blir aldri bra.

 

Et annet godt tips,er å fryse og oppbevare brødet i papirpose inni plastposen, samt å legge det i brødboks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...