Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Hvor lenge er det meningen at et brød skal holde sg? Synes de mugner etter en halv uke her.. Anonymous poster hash: 278a7...821
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 En halv uke holder vel? Skal du ha det til å vare lenger må du legge det i kjøleskapet. Anonymous poster hash: 4bf27...ae3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Hvor lenge er det meningen at et brød skal holde sg? Synes de mugner etter en halv uke her.. Anonymous poster hash: 278a7...821 Etter en halv uke så er det vel tørt og ikke så godt uansett. Anonymous poster hash: 47366...a11
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Skjær det opp, og frys det. Ta opp så mange skiver du trenger. Problemet løst. Anonymous poster hash: fd558...e1e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Hvor lenge er det meningen at et brød skal holde sg? Synes de mugner etter en halv uke her..Anonymous poster hash: 278a7...821 Etter en halv uke så er det vel tørt og ikke så godt uansett. Anonymous poster hash: 47366...a11 Tørt brød etter 3 dager? Eh, nei... Anonymous poster hash: 278a7...821
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Å skive opp, dele og fryse er et veldig godt alternativ. Perfekt i brødristeren også. Ellers kan du jo bytte til knekkebrød.. Anonymous poster hash: f381d...6ea Anonymous poster hash: f381d...6ea
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Hvor lenge er det meningen at et brød skal holde sg? Synes de mugner etter en halv uke her..Anonymous poster hash: 278a7...821 Etter en halv uke så er det vel tørt og ikke så godt uansett. Anonymous poster hash: 47366...a11 Tørt brød etter 3 dager? Eh, nei... Anonymous poster hash: 278a7...821 Nei vel da...... Anonymous poster hash: 47366...a11
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Vi har brød i fryseren og tar opp nytt hver kveld. Har aldri ett helt brød liggende. Da blir det tørt Før vi rekker å spise det opp. Anonymous poster hash: e8104...d07
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Et brød rekker ikke mer enn maks to dager uansett her i huset, men skulle det rekke lengre, så er tipset om å skjædet i skiver før frysing genialt. Her i huset fryses alt brød i skiver, siden det å skjære brød for oss er helt håpløst. Den ene skjærer med venstre hånd og den andre med høyre. Det blir aldri bra. Et annet godt tips,er å fryse og oppbevare brødet i papirpose inni plastposen, samt å legge det i brødboks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå