Gå til innhold

Hodepine og svimmel siden fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for ei uke siden, og har etter det hatt mye vondt i hodet, og litt i nakken.

Er også svimmel, slik at det er ubehagelig å gå.

Tar jerntabletter hver dag.

Hva kan grunnen være? Og hva kan hjelpe?

Anonymous poster hash: b3ff4...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du mye blødninger under fødselen?

Jeg hadde det og fikk blod overføring. Men var svimmel og uvell et par måneder faktisk.

Spis sundt og variert.

Be legen om blodprøver for å se hva du mangler.

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg var også svimmel en god stund etter fødsel, men det gikk over av seg selv etter et par uker. Jeg vet ikke årsaken. Hadde for øvrig fryktelig dårlig kondis (!) lenge etterpå, til tross for at jeg var godt trent før fødsel...

Anonymous poster hash: f57fd...1c3

Skrevet

Sitter/ligger du ordentlig når du ammer? Jeg fikk mye spenninger og hodepine da jeg ammet, fordi jeg ubevisst heiste skuldrene oppunder ørene :)

Skrevet

Samme opplevde jeg, men skjønte plutselig at jeg satt og holdt babyen (skuldrene under ørene), istedet for å slappe av når jeg ammet... ;)

Anonymous poster hash: 0ba91...f00

Skrevet

Tenk avspenning og drikk nok vann.

Skrevet

Jeg hadde også veldig hodepine! Løste seg med en kopp kaffe (koffein).... Hadde ikke lyst på kaffe etter fødsel, drakk ett par kopper om dagen før!

Anonymous poster hash: 3e229...414

Skrevet

Du ammer så du trenger nok å drikke dobbelt så mye vann, itilegg driver kroppen å kvitter seg med avfallstoffer fra graviditet og man mister fort litt kg fra ekstra veske i kroppen fra svangerskapet. Det er også vanlig å miste blo og få jernmangel, da blir man svimmel -prøv å ta jerntilskudd, og det er ikke dumt med d og b12 heller <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...