Gå til innhold

Knekkebrød dietten ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Jeg skal begynne på den, å redd jeg kommer til å ikke klare det:-/ må ned ca 10kg. Noen erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 1174b...4ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går den ut på å spise 7 knekkebrød om dagen ? I såfall har en kollega gått ned masse på den.

 

Anonymous poster hash: 41713...b9f

Skrevet

Går den ut på å spise 7 knekkebrød om dagen ? I såfall har en kollega gått ned masse på den.

 

Anonymous poster hash: 41713...b9f

Kan være, er sånn:

Ete 1-2 til frokost, 2 til lunch, og 2 til kveldsmat, ( middag er fisk eller kylling )

 

 

Anonymous poster hash: 1174b...4ec

Skrevet

Ett knekkebrød til frokost? Det hadde aldri holdt hos meg. Pass på å knaske grønnsaker til da for å fylle opp magen.

 

Anonymous poster hash: 3e2d8...e74

Skrevet

Ett knekkebrød til frokost? Det hadde aldri holdt hos meg. Pass på å knaske grønnsaker til da for å fylle opp magen.

 

Anonymous poster hash: 3e2d8...e74

Ja, grønnsaker kan en spise så mye enn vill av :) tror dette blir vanskelig, men må klare det.

 

Anonymous poster hash: 1174b...4ec

Skrevet

 

Ett knekkebrød til frokost? Det hadde aldri holdt hos meg. Pass på å knaske grønnsaker til da for å fylle opp magen.

 

Anonymous poster hash: 3e2d8...e74

Ja, grønnsaker kan en spise så mye enn vill av :) tror dette blir vanskelig, men må klare det.

 

Anonymous poster hash: 1174b...4ec

Hva har du på knekkebrødene?

 

Anonymous poster hash: 47fdb...34e

Skrevet

Jeg mener man ikke bør holde seg til en diett. Det blir fort for ensidig. Hvis du holder deg strengt til dette regimet, blir du veldig fort lei og det blir lett å falle av. Pass på å variere kostholdet ditt. Det er ikke nødvendig å bare spise knekkebrød. Veksle med grovt brød, musli, havregrøt med linfrø og frukt/bær naturell joghurt/kesam/skyr med frukt/bær, korn osv. Pass på å ha sunn snacks tilgjengelig som du kan tygge på dersom du skulle bli veldig snopesyk. Drikk masse vann og te. Ikke glem trening. Ikke stress for mye med at du skal gå fort ned. Det er bedre å gjøre det langsomt og skikkelig. Da holder du lettere vekten etterpå i stedet for at du ender opp med en jojo-effekt. Lykke til!

Skrevet

Det høres både lite sunt ut og forferdelig deprimerende.

 

Anonymous poster hash: 8a359...a11

Skrevet

 

 

Ett knekkebrød til frokost? Det hadde aldri holdt hos meg. Pass på å knaske grønnsaker til da for å fylle opp magen.

 

Anonymous poster hash: 3e2d8...e74

Ja, grønnsaker kan en spise så mye enn vill av :) tror dette blir vanskelig, men må klare det.

 

Anonymous poster hash: 1174b...4ec

Hva har du på knekkebrødene?

 

Anonymous poster hash: 47fdb...34e

Kan ha servelatpølse, cottage chees med grønnsaker, paprika, tomat, agurk reduksjon, mager ost. Kokt skinke pastramiskinke, kalkunpålegg mager leverpostei, reker crabsticks fiskepudding, fiske kaker, egg i skiver og/eller grønnsakpålegg.

 

Anonymous poster hash: 1174b...4ec

Skrevet

Da har jeg ubevisst gått sånn halvveis på denne dietten:p

Frokost: 1 knekkebrød og 1 banan

Lunsj: 2 knekkebrød og 1 yoghurt

Mellommåltid: 1 knekkebrød

Middag: en liten porsjon av det vi enn måtte ha

Kvelds: 1 knekkebrød eller ingenting.

 

Har gått ned masse.

 

Anonymous poster hash: 3bbfb...661

Skrevet

Flere med erfaring ? / prøvd denne dietten ?

 

Anonymous poster hash: 1174b...4ec

Skrevet

Har ikke prøvd denne dietten, men byttet over til knekkebrød for og gjøre et forsøk på å spise mer regelmesdig, og har gått ned 3.5 kg på ca en mnd med dette. Var ikke planlagt vektnedgang så er fornøyd med det :-)

Skrevet

Hvilke knekkebrød bruker man da? Jeg blir så utrolig hard i magen av å spise knekkebrød over tid. Tips?

 

Anonymous poster hash: 7aa82...34f

Skrevet

Spis nå hvilken type du vil og varier! Ikke bare hold deg til en type.

 

Anonymous poster hash: 3e2d8...e74

Skrevet

Hva når du går over til vanlig kost igjen? Da legger du nok på deg.

 

Legg heller om livsstilen din, jeg gikk ned 22 kg med å gjøre det og uten å føle at jeg var på slankern. Jeg begynte å spise litt sunnere, bare litt, dvs alltid grønnsker eller salat til middagen. Og ellers litt mindre av det andre. Spiser ennå taco, pizza, pølser ov. Spiser ennå sjokolade og potetgull, men i mindre mengder. Og jeg var ikke den som spiste enorme mengder heller. Begynte også å gå mer turer, men ikke noe treningstudio. Gikk ned 22 kg på ca 8 mnd.

 

Anonymous poster hash: de0e2...556

Skrevet

Jeg prøver vertfall, er på min 1 dag. Veldig rart å vanskelig å holde seg til så lite mat, men er innstilt på å klare det :)

 

Anonymous poster hash: 1174b...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...