Gå til innhold

Jeg begynner på Grete Roede Maxi i morgen. ...hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veier i overkant av 120 kg. Vil tro 123 hvis jeg kjenner magefølelsen rett.

Er det realistisk å tro at jeg kan gå ned d3 første 15 på 12 uker? Hva med 30 før jul?

Anonymous poster hash: caff8...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med erfaring?

Skrevet

jeg har gått på rode jeg var ikke  sånn kjempe  flink men tok 8 kg på 8 uker så det funker var veldig fornøyd 

Anonymous poster hash: b8fab...6d7
Skrevet

Ei jeg jobber med ,er gått ned ca 20 kg på et år med knallhardt regime og mye trening.

Anonymous poster hash: b5f8e...355

Skrevet

regn med 1-2 kg i uken men også uker hvor det står stille lykke til 

hilsen 17.41 

Anonymous poster hash: b8fab...6d7
Skrevet (endret)

Jeg gikk ned 16 kg på litt over to mnd, for noen år siden. Det holdt seg helt til jeg ble gravid igjen, men det er jo ikke anbefalt å gå ned så raskt.. Men tipper du vil se resultater ganske raskt, og så oppleve en periode at det står stille før det kommer mer vektnedgang.

Det er beinhard disiplin, det merket jeg i dag da jeg fikk en bærepose med godteri på jobben. Måtte bare gi den vekk til noen andre så jeg holder meg unna. Skal prøve å gå ned 10 kg til sommeren.

Dette klarer du!!! Lykke til :)

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

Jeg gikk ikke ned mer en ca 0.5 kg i uka. Var like stor som deg, helt nazi på kostholdet og gikk masse rask tur ved siden av.

Vet de fleste går ned mer, men husk at det dessverre ikke gjelder alle.

Anonymous poster hash: c7340...f63

Skrevet

Du kommer nok til å gå ned mye i begynnelsen før det går litt saktere

Anonymous poster hash: 9b084...ad2

Skrevet

Er det realistisk å tro at jeg kan gå ned d3 første 15 på 12 uker? Hva med 30 før jul?

Tror du har større sjangse med lavkarbo.... Da slipper du å sulte deg tynn og.

Anonymous poster hash: c3c4e...1b2

Skrevet

Man sulter seg ikke tynn på Grethe roede! Jeg gikk ned 26 kg på 16 uker første gang jeg gikk på det. Så tok jeg 10 på egenhånd . Klarte å gå opp 50 kg igjen etter fikk barn .. Ja jeg veit.. Kun min egen feil , alt var kosthold og null trening åå meg . Tok meg sammen Mars i fjor, fulgte grete roede, men da uten kurs ( bare sånn jeg husket for 12 år siden når jeg gikk på kurs ) og har på ett år gått ned fra 136kg til 94 kg. Ikke sultet. Handler kun om livstil endring. Har fortsatt 15 vil gå ned, men de sitter som lim:/

Anonymous poster hash: 1195d...879

Skrevet

Tror du har større sjangse med lavkarbo.... Da slipper du å sulte deg tynn og.

Anonymous poster hash: c3c4e...1b2

Man sulter da vel ikke på Grethe Roede

Anonymous poster hash: 49747...c1d

Skrevet

Jeg har gått ned 15 kg på Roede maxi siden september, men jeg er begynt å trene en del styrke. Kroppsfasongen er endret mye.

Det kan virke som mye mat, men spis alt du får beskjed om. Jeg har gått fra 900-1100 kcal per dag til 1750 nå, de første ukene før jeg kom meg opp i rett mengde gikk ikke mye ned (100-200 g).

Jeg har i snitt gått ned 500g per uke, men andre på kurset mitt har gått ned opp til 1kg. Det varierer.

Lykke til!

(Til du som sier at Roede er å sulte seg ned i vekt, det er akkurat det det ikke er. Sunn mat i rett mengde, mye grønnsaker og å være aktiv, det er roede metoden.)

Anonymous poster hash: 34ce3...cf3

Skrevet

Jeg har gått ned 15 kg på Roede maxi siden september, men jeg er begynt å trene en del styrke. Kroppsfasongen er endret mye.

Det kan virke som mye mat, men spis alt du får beskjed om. Jeg har gått fra 900-1100 kcal per dag til 1750 nå, de første ukene før jeg kom meg opp i rett mengde gikk ikke mye ned (100-200 g).

Jeg har i snitt gått ned 500g per uke, men andre på kurset mitt har gått ned opp til 1kg. Det varierer.

Lykke til!

(Til du som sier at Roede er å sulte seg ned i vekt, det er akkurat det det ikke er. Sunn mat i rett mengde, mye grønnsaker og å være aktiv, det er roede metoden.)

Anonymous poster hash: 34ce3...cf3

Jeg har gått på en del kurs, fulgte det til punkt og prikke - og var sulten HVER dag.

Heldigvis hører jeg til unntakene, men kurslederne sa at det dessverre er sånn for noen. Og det ble aldri bedre. Gikk i 24 uker i strekk uten at det bedret seg.

Anonymous poster hash: c7340...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...