Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 noen som har blitt kvitt det? Anonymous poster hash: e20ed...c40
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Ikke kvitt det tross ett tiår i psykiatrien og x antall medisiner. Men jeg kan ha gode perioder Anonymous poster hash: 068fd...a6f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Hadde det for fire år siden,trappa ned på medisiner,så en liten hendelse så er dritten der igjen ! Vil det skal gå vekk igjen 😤 hi Anonymous poster hash: e20ed...c40
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Jeg ble kvitt det en gang, men så kom det tilbake. Jobber nå med å bli kvitt det for godt. Har aldri brukt noen form for medikamenter mot det da og kommer ikke til å gjøre det heller. Åssen type angst har du? Jeg har sosial angst. Det er helt grusomt Anonymous poster hash: 0d861...164
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Panikkangst ,og redd for å skade😒 så bra du klarer deg uten medisiner 😊 Anonymous poster hash: e20ed...c40
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Panikkangst. Var helt bra i flere år, men nå etter at jeg fant mot til å anmelde overgrepene som skjedde da jeg var barn har angstanfallene kommet tilbake for fullt tar sobril for å dempe det verste. Anonymous poster hash: 54f19...5fc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Uff,håper du blir kvitt det du også ! Det er grusomt når det står på 😣 Anonymous poster hash: e20ed...c40
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Jeg har sosial angst. Var en stund såpass ille at jeg ikke klarte å gå ut og hente posten min. Ble bedre da jeg selv tok grep og "tvang" meg selv til å gjøre mer og mer ting som var utfordrende samtidig som jeg tenkte nøye gjennom hva er det verste som kan skje. Startet med å gå ut med søpla, nå er jeg tilnærmet normal, men har fortsatt angsten i bunn. Så jeg er hele tiden nødt til å være litt streng med meg selv, eks. å dra inn til sentrum på en lørdag, siden jeg vet at jeg lett får tilbakefall. Aldri brukt medisiner. Anonymous poster hash: ad651...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå