Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Sønnen min på 4 år har hatt rød urin i hele dag. Ikke feber og i fin form. Tok med urinprøve til legen, men den ga ikke utslag på noe. Noen som har vært borti noe lignende? Hva kan det komme av? Tenker hvis han har spist noe hadde vel ikke urinen vært like rød hele dagen? Rett før påske hadde han rotavirusinfeksjon og ble veldig dårlig, men er helt frisk nå. Anonymous poster hash: f7d5d...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Nei, det har han ikke. Ikke spist noe annet enn det han pleier å spise. Aldri hatt sånn farge på urinen før. Hi Anonymous poster hash: f7d5d...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Rød eller mørk orange? Kan bli veldig mørk hvis han har drukket lite. Anonymous poster hash: 2d452...123
Gjest Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Mine barn har hatt ganske så rød urin til tider, når de har vært dehydrerte over en periode og hatt omgangssyken. Gi han endel å drikke for å væske han opp litt
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Han har hatt helt vanlig urin frem til i dag. Ser nesten selvlysende ut. Legger ved bilde som jeg tok tidligere i dag. Urinen har fortsatt samme farge. Har drukket masse vann i dag. Anonymous poster hash: f7d5d...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 ser ut som blod i urinen Anonymous poster hash: d07af...69b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 ser ut som blod i urinen Anonymous poster hash: d07af...69b Ja, det syntes jeg også. Men rart det ikke gir utslag på blod når de testet det. :/ Anonymous poster hash: f7d5d...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Sånn urin hadde jeg da jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Slo ikke ut på noen tester, men etter noen dager med oppkast, veldig høy feber, rød urin og vondt i ryggen ble jeg lagt inn på sykehus. Da var det nyrebekkenbetennelse som var ille. Anonymous poster hash: 816e5...a00
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Sånn urin hadde jeg da jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Slo ikke ut på noen tester, men etter noen dager med oppkast, veldig høy feber, rød urin og vondt i ryggen ble jeg lagt inn på sykehus. Da var det nyrebekkenbetennelse som var ille. Anonymous poster hash: 816e5...a00 Takk for svar. Da kontakter jeg legen igjen i morgen. Sjekket tempen hans igjen nå og den er normalt 36.5 grader (var det kl 10 i dag også) og nå er den på 37.5. Ber om time i morgen tidlig. Anonymous poster hash: f7d5d...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Rød urin er også typisk gallestein-farge.... Så kanskje han bør sjekke leververdiene sine også... Anonymous poster hash: 46500...f2d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Rød urin er også typisk gallestein-farge.... Så kanskje han bør sjekke leververdiene sine også...Anonymous poster hash: 46500...f2d Åja. Det visste jeg ikke. Da skal jeg nevne det for legen i morgen. Takk. Anonymous poster hash: f7d5d...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #14 Skrevet 7. april 2015 Be om å få urinen dyrket! Snakket med legevakta nå. Fikk beskjed om å kreve flere prøver i morgen hvis urinen fortsatt har samme farge. Hu syntes det var rart at legen ikke tok seg tid til å undersøke han engang. Ble bare sendt hjem med beskjed om at det ikke var noe å gjøre siden urinen ikke ga utslag på blod. :/ Anonymous poster hash: f7d5d...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #15 Skrevet 7. april 2015 Farge fra godteri,rødbete,legemidler. Anonymous poster hash: 3268e...003
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #16 Skrevet 7. april 2015 Farge fra godteri,rødbete,legemidler.Anonymous poster hash: 3268e...003 Godteri har han ikke spist siden lørdag og det var kun sjokolade og en pastilleske. Rødbeter har han faktisk aldri spist og ikke tar han medisiner. Han har spist og drukket det samme som søsknene og ingen av de har misfarget urin. Anonymous poster hash: f7d5d...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå