Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Jeg fikk brev i posten om at jeg skal ha et møte med dem og arb.giver om noen uker. Hvordan foregår dette møtet? Er formålet å gå igjennom oppfølgingsplanen jeg har skrevet med arbeidsgiver? Arbeidsgiver har vært informert om mine fysiske plager/diagnose hele veien, og jeg jobber for tiden 50%. Det står også i brevet at de ikke ser hensikten med å ha med legen min, hun er derfor ikke invitert. Er det vanlig? Beklager at dette ble så mange spørsmål. Anonymous poster hash: 234d8...4d1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Ingen som har vært på et slikt møte? Anonymous poster hash: 234d8...4d1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Jeg har ikke vært på slikt møte selv, men har snakket med nav i forbindelse med 100 % sykemelding. Jeg forsto det slik at formålet med møtet er å gå gjennom oppfølgingsplanen og se på mulighetene for ytterligere tilrettelegging slik at man kan jobbe mer etter hvert. Vi gjennomførte ikke møtet da jeg på det tidspunktet var sengeliggende og ikke hadde mulighet til å gjøre noe som helst. Jeg vil anta at du kan kreve å få med legen dersom du ønsker det. Anonymous poster hash: 6bd8e...83d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Det er rutine etter 6 mnd. De går gjennom hva som er gjort for å få deg tilbake i jobb og hva du ser for deg fremover. De ønsker deg fullt på plass så tidlig som mulig og legger frem hva nav kan bidra med. Anonymous poster hash: 5f064...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå