Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Er nå så frustrert at jeg bare må få det ut, og hvis noen har noen tips til hvordan jeg kan forholde meg til denne situasjonen så bare fyr løs.Min kjære mamma har i lengre tid forsøkt å gå fra sin alkoholiserte mann, som selvfølgelig ikke forstår problemet, alt er alle andre sin feil. Det vanlige når det gjelder alkoholikere og når du i tilegg har psykoptiske trekk.Den siste tiden har min mor bodd hos hos og gjort alt for komme seg bort. Har sendt inn seperasjonspapirer og forsøkt å få ham til å skrive under på salg av hus...Som han nektet, selvfølgelig.Det har vært en tøff tid for alle. Men vi har sett lyset i tunnelen, at hun endelig skal komme seg bort og ungen få en bestemor igjen, og jeg en mamma vi kan besøke.Men idag snudde alt, og hun gir ham når EN SJANSE til!!!!Ja jeg vet hennes liv, hennes valg, men hun vet så godt nå, noe hun ikke visste før, og det er hvor uendelig mye denne situasjonen affiserer oss også, hun har beklaget seg i det vide og brede for at hun ikke har gått fra ham før.Det var så gale for noen måneder siden at jeg fikk meg en psykisk knekk, jeg er gravid og vil helst slippe unødig stress.Hun er den eneste jeg har i min familie, vi har drama uten like i alle hjørner av familien, hun er den eneste jeg har som er relativt normal, og jeg ønsker ikke å miste henne.Jeg er helt nedpsyket av alt dramaet i familien og dette med min "stefar" er bare toppen av kaken.Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal forholde meg.For meg nå er det ikke bare han som er et problem, men hun også.Hun tror på ham at han nå "innser" alvoret g vil slutte å drikke og da vil alt ordne seg.Så fint for dem om dette stemmer da, men for oss er nok løpet kjørt, jeg ønsker ikke noe kontakt med ham what so ever, det har bare vært for mye vondt.Men jeg mener bestemt at alkholen bare er et symptom på problemene, han sliter enormt psykisk noe han nekter for og trenger ikke hjelp til det.Men jeg kjenner lusa på gangen, gjennom hva jeg jobber med så ser jeg nok mer enn de fleste npr det gjelder psykiske problemer hos folk.. Og har ingen tro på at han hverken vil klare å kutte ut alkohlen eller at det vil gjøre ting stort bedre.Så nå gikk luften ut av meg og kampen bare fortsetter.Vi blir helt utslitt hele familien.Mamma hadde gått så langt som å fortelle til mine barn at hun nå skulle flytte fra ham og vi har vært på ueneldig visninger med ungene på slep.En involverer ikke BARN før noe er sikkert, jeg blir så forbannet for hva hun gjør med dem også.hvor er ryggraden??Nei jeg kunne fortalt i evigheter om dette, men må stoppe her, det blir for langt.Frustrert. Anonymous poster hash: 65623...0ee Anonymous poster hash: 915da...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå