Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Han jobber hjemmefra og er så og si aldri ute av huset. Det eneste han har lyst til å gjøre er å sitte inne og spille dataspill/se på tv og spise. Og han eter for hvertfall to mennesker, på toppen av at han hver kveld stapper i seg potetgull og drikker brus. Han har gått fra å være 187cm og 90 kg til 130kg på ett år. Han har blitt så rund at når jeg ligger på topp under akten, så når ikke bena mine orntli ned. Og er han på topp føler jeg at jeg kveles. Jeg får meg ikke til å si noe til han, men jeg klarer ikke tenne på han lengre. Jeg elsker han, men jeg klarer ikke føle noe seksuelt for han mer. Hvordan i all verden skal jeg klare få han til å gå litt ned uten at jeg sårer han? Anonymous poster hash: baf64...cb9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Huff.. Du må jo bare være ærlig.. Få han til å se på seg selv også og spør om det er noe han ønsker å fortsette med. Dette går jo alvorlig på helsa også og spesielt om det blir verre. Snakk med fastlege? Begynn å tren sammen? Gå turer? Anonymous poster hash: 5a0be...8e8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Ja jeg har forsøkt å hinte fram at vi bør gå litt mer ut sammen. Han røyker jo også, så det kan da umulig være bra for kroppen hans. Han er nok flau over det selv også, for han har begynt å sitte med puta i fanget når vi har besøk så de ikke skal se magen som henger over buksa Men han er blitt så lat så lat, han har liksom ikke lyst til noe lengre. HI Anonymous poster hash: baf64...cb9
MMP Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Wow.... skjønner deg GODT! Pisk mannen ut i friluft sammen med ungene! Og få han i seng FØR han rekker finne frem chipsen og brusen! Skjønner deg godt... men han er vel mannen du forelsket deg i "bak alt det fettet" og dilla på dataspill? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Kan det være at han er deprimert? Min mann har også en del for mye, og jeg har det litt som du.. Men det er vanskelig for han spiser når han er stressa, sliten eller lei seg.. Og det blir han jo av å jobbe for mye, være overvektig og ikke ha tid til å trene. Siden han var liten har han strevd med trøstespising, så det er ikke barebare å få snudd det.. Men siden din mann har forandret seg på det siste året kan det jo hende at det er noe som har endret seg i han. Depresjon eller noe med stoffskiftet? Kanskje han bør til lege så han får snudd utviklingen før det kjører seg fast i et spor og blir vanskeligere å få snudd? Anonymous poster hash: a3d72...14f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Det er fort gjort å bli deppa når ting blir sånn og det verste er hvor fort alt skjer! Det er mye lettere å gjemme seg i gaminga og ha en pose whatever ved siden av seg, da slipper du å forholde deg til det.. Desverre blir det bare verre av det! Tom huset for snop og krev at han kommer seg ut en gang om dagen. Alle unger vil ha en pappa de kan leke med og være ute med og de fleste kjærester vil ha en kjæreste de kan finne på ting med.. Men det kan jo kanskje være lettere for han om du er med på det? Stikk på tur, dra i en park, kjør til en ny by og sjekk ut et random museum. Hva som helst! Bare det å komme seg opp er bedre enn å sitte på ræva foran dataen (ser kritisk på meg selv her) men det er ikke bare bare å gjøre det når du er alene! Det er dritkjedelig å gå alene, det er dødsdøvt å trene alene (for min del) Det er kjipt å starte med aktivitet når du har blitt så svær men så fort du kommer over kneika er det bare positive ting å hente på det! Anonymous poster hash: 5a0be...8e8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Han er fortsatt mannen jeg forelska meg i bak alt det ekstra ytre, så jeg elsker han ikke noe mindre Tømme huset for snop kan jeg gjøre, men han tar seg bare en tur på butikken på kvelden for å kjøpe sigaretter og da kommer en pose potetgull eller en boks is med i slengen. Jeg prøver å få han med, og han sier han skal. Men så blir det til med at han ikke orker når det kommer til stykket Jeg tror ikke han er deprimert, han er som regel i godt humør og gjør ting rundt om i huset. Jeg tror bare han har kommet inn i et veldig feil spisemønster. Data er noe han alltid har interessert seg for, ikke så veldig heldig kombinert med overspising. Har prøvd å foreslå begynne med noen form for sport, men det har han ikke lyst til. Huff ikke så lett HI Anonymous poster hash: baf64...cb9
Sint naken biltyv Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Da sier du det du skrev her til han.
PersilleBlomst Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Han er fortsatt mannen jeg forelska meg i bak alt det ekstra ytre, så jeg elsker han ikke noe mindre Tømme huset for snop kan jeg gjøre, men han tar seg bare en tur på butikken på kvelden for å kjøpe sigaretter og da kommer en pose potetgull eller en boks is med i slengen. Jeg prøver å få han med, og han sier han skal. Men så blir det til med at han ikke orker når det kommer til stykket Jeg tror ikke han er deprimert, han er som regel i godt humør og gjør ting rundt om i huset. Jeg tror bare han har kommet inn i et veldig feil spisemønster. Data er noe han alltid har interessert seg for, ikke så veldig heldig kombinert med overspising. Har prøvd å foreslå begynne med noen form for sport, men det har han ikke lyst til. Huff ikke så lett HI Anonymous poster hash: baf64...cb9 Du må få gjort et inntrykk på han.. Tving han til fastlegen, få tatt litt blodprøver, sjekk kolesterol, lungekapasitet.. Det er jo et helt forferdelig mønster å skulle sitte på rumpa, jobbe og leke på data, ete drit og røyke! Er dere gift? Hans kropp er din kropp vet du! Han får vedlikeholde seg litt, man får bare ett "hus" å bo i! Skjønner han "ikke orker" også men det er nok et nederlag å innse at du virkelig trenger det.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Hva med et dansekurs eller lignende sammen? Lag sunn og god snacks så får han kanskje ikke samme behov for å kjøpe chips. Anonymous poster hash: aaf68...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå