Gå til innhold

Når hadde dere oppsøkt lege igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4-åringen har feber på sjette dagen I dag. Var hos lege i går som sa det var virus.

Hvis det fortsetter med feber, hvor mange dager til hadde dere ventet før dere hadde oppsøkt lege igjen? Almenntilstanden er litt opp og ned. Men, grei med paracet.

Hun drikker greit og spiser litt, men er undervektig, så hun har jo nå selvfølgelig blitt enda tynnere.

Anonymous poster hash: 693d1...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6. Dagen. Da hadde jeg nok ringt.

Anonymous poster hash: 83c77...fea

Skrevet

Er det virus så kan ikke legen gjøre noe med det.

Skrevet

Var hos legen i går. Det jeg lurte på var, hvis feberen fortsetter, hvor lenge ville dere ventet med å oppsøke lege på nytt?

Hi

Skrevet

Er ikke så mye legen får gjort med virus, nei. Men, tenker at det kanskje er greit å få undersøkt henne igjen om to til tre dager, om feberen ikke har gitt seg da. Da har hun jo hatt feber i ni dager. I tillegg til at hun er undervektig.

Eller er jeg bare hysterisk?

Skrevet

hystriske slaget?

Anonymous poster hash: 91727...731
Skrevet

hystriske slaget?

Anonymous poster hash: 91727...731

Du mener altså at en mor som bekymrer seg over at en syk, undervektig 4-åring - som har hatt feber i seks dager og gått enda mer ned i vekt - er hysterisk?

Da har vi ulike definisjoner av hva hysterisk betyr.

HI - pass på almentilstanden til jenta di. Om den holder seg nede eller forverrer seg, så kontakt lege.

Følg også med på urinen hennes for å se at hun ikke blir for dehydrert.

De små kan fort bli dehydrerte, og hun som er undervektig har mindre å gå på også.

Så skjer det noen endring til det dårligere så ring lege med det samme.

Ellers hadde jeg sett an timer og en dag om gangen. Hadde nok ikke ventet for lenge, spesielt ikke om hun begynner å vise tegn på dehydrering.

Anonymous poster hash: 9660a...8d4

Skrevet

To tre dager. Da kan crp være forhøyet.

Anonymous poster hash: 9ad93...e53

Skrevet

Takk for svar :) Da ser jeg det ann i to til tre dager til, om hun ikke blir noe dårligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...