Gå til innhold

Bruker dere voksipose fortsatt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min på ett år sover fortsatt i voksiposen. Har på ullgenser og lue i tillegg til de vanlige klærne. Jeg tror ikke der er for varmt ennå. Jeg har ikke vårpose så da blir det å gå over til ullpledd når voksien er for varm. Hva bruker dere andre på østlandet nå?

 

Anonymous poster hash: ded51...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som deg.. Har ullpledd også i Bhg så de kan velge. Men bruker posen ennå

 

Anonymous poster hash: 0a07a...de1

Skrevet

ja,men ligger kun i strømpebuske og tynn fleece

Gjest Julia1984
Skrevet

Her er det 14-15 grader og vindstille i dag....Da tok bhg bort voksiposen når de skulle sove i barnehagen. Heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...