Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Min på ett år sover fortsatt i voksiposen. Har på ullgenser og lue i tillegg til de vanlige klærne. Jeg tror ikke der er for varmt ennå. Jeg har ikke vårpose så da blir det å gå over til ullpledd når voksien er for varm. Hva bruker dere andre på østlandet nå? Anonymous poster hash: ded51...fb1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Samme som deg.. Har ullpledd også i Bhg så de kan velge. Men bruker posen ennå Anonymous poster hash: 0a07a...de1
februarprins2013 Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 ja,men ligger kun i strømpebuske og tynn fleece
Gjest Julia1984 Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Her er det 14-15 grader og vindstille i dag....Da tok bhg bort voksiposen når de skulle sove i barnehagen. Heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå