Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Ikke fordi de røyker eller er for lite ute. Kjenner du noen som bare får deg til å tenke at barn burde beskyttes mot det menneske der? Broren min har ikke barn, men han snakker om det. Og jeg håper at han aldri får det. Han er verdens snilleste, men han sliter med depresjon, søvnløshet. Han klarer ikke holde på en jobb. Har aldri forhold som varer lenger enn 1år, for han sliter ut alle rundt seg. Og når folk ikke lenger orker å stille opp. Så har de dolket han i ryggen. Og er såret og bitter. Barn elsker han og han er en fantastisk onkel, men jeg håper han ser sin egen begrensning. Anonymous poster hash: 00edf...0d9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Oh yes! Opptil flere... Anonymous poster hash: 74ca8...0bc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Kjenner en. Hun har desverre 3 små barn, alle tre er hentet av Bv men hun fikk tilbake eldste for noen mnd siden. Da var hun rask med å flytte til Spania, nesten som om hun flyktet fra Bv.. Hun har alvorlig ADHD & er i et veldig dårlig miljø, mye alkohol, dop osv. Det var hennes egen mor som ringte bv første gangen. Kjenner jeg syntes synd på barna. De er naturligvis glad i mamman sin å hun er veldig flink med dem når de er på Helge besøk osv hos henne men tror ikke det hadde gått like bra om de bodde hos henne fast. Hun sliter mye med sinne & impulskontroll. Anonymous poster hash: 9b655...450
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Ja, en tidligere venn av meg. Hun er bipolar, og et strålende menneske i gode perioder, men forferdelig å være sammen med når hun er manisk eller deprimert, og hun svinger fort! I tillegg både røkte og drakk hun under svangerskapene, røyker inne, for hun "tror ikke på at røyken har noe med ungenes astma å gjøre. Det er bare skremselspropaganda fra antirøykerne", og hun er ikke så allverdens opptatt av hygiene og kosthold. BV er inne i bildet, men enn så lenge så bor barna hos mor. Anonymous poster hash: 41e88...1cb
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Ja. Min egen mor. Anonymous poster hash: cb9d2...e31
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Nærmeste naboene skulle nok aldri ha hatt barn! Far han så utrolig temperamang å blir rasende av filleting. Han er rasende når han snakker til barnet å snakker i så truende tone at jeg får frysninger :S Mor er like ille virker det som. Syns oppriktig synd i de barna! Anonymous poster hash: c17d7...b55
Leirha Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Min søster.Jeg har meldt fra til barnevernet og ungene er nå i fosterhjem.Beste valget jeg har tatt noen gang.Vannkjøtsel og mishandling av barn på groveste plan.Tror knapt vi kan forestille oss hva de barna har vært gjennom.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Ja. Samboeren til søsteren min. Blir hun gravid sender jeg en bekymringsmelding til barnevernet. Han er gjennomført og fullstendig uskikket. Anonymous poster hash: 9d8c0...b09
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Ja, x en til en god venn av meg. De har en sønn sammen. Hun gir blanke faen i gutten, og gjør alt for å dumpe ham over til andre hver dag. Er konstant ute på fylla og gjør da alt for å få det til. Ene gangen var barnefar (altså vennen min) på jobb og kunne derfor ikke ta seg av sønnen deres. Foreldrene hennes var bortreist og det samme med foreldrene hans, altså ingen som kunne ta seg av gutten mens hun var ute. Kjerring nekta å være hjemme, og enden på visa ble at hun reiste ut mens gutten lå og sov. Hun ringte vennen min og sa hun hadde reist ut, så han fikk selv velge om han reiste hjem til gutten eller ikke. Gutten var da en nyfødt baby på 2 uker... Vennen min reiste selvsagt hjem til henne og fant babyen sovende alene fordi mamma hadde reist på fylla!! jeg og andre venner har meldt henne til bv, og vennen min er i ferd med å få hovedomsorgen heldigvis! Han er en fantastisk far og tar godt vare på sønnen sin. Anonymous poster hash: ec5e2...405
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Ja, x en til en god venn av meg. De har en sønn sammen. Hun gir blanke faen i gutten, og gjør alt for å dumpe ham over til andre hver dag. Er konstant ute på fylla og gjør da alt for å få det til. Ene gangen var barnefar (altså vennen min) på jobb og kunne derfor ikke ta seg av sønnen deres. Foreldrene hennes var bortreist og det samme med foreldrene hans, altså ingen som kunne ta seg av gutten mens hun var ute. Kjerring nekta å være hjemme, og enden på visa ble at hun reiste ut mens gutten lå og sov. Hun ringte vennen min og sa hun hadde reist ut, så han fikk selv velge om han reiste hjem til gutten eller ikke. Gutten var da en nyfødt baby på 2 uker... Vennen min reiste selvsagt hjem til henne og fant babyen sovende alene fordi mamma hadde reist på fylla!! jeg og andre venner har meldt henne til bv, og vennen min er i ferd med å få hovedomsorgen heldigvis! Han er en fantastisk far og tar godt vare på sønnen sin. Anonymous poster hash: ec5e2...405 Huff, noe så trist Anonymous poster hash: 086fc...48d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Mye trist her ja Anonymous poster hash: c17d7...b55
Gjest Jigglewiggle Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Dobbelposting fjernet fra tråden. Jigglewiggle Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #13 Skrevet 7. april 2015 90% av alle her inne! Anonymous poster hash: 345b3...938
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #14 Skrevet 7. april 2015 Nei egentlig ikke det finnes mennesker jeg ikke liker men stort sett er de brukbare foreldre til sine barn.. Anonymous poster hash: c31ed...1db
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #15 Skrevet 7. april 2015 Ja, ei i familien min. Hun er i tjueårene, men utrolig umoden. Spiser bare drittmat, lever på nav, ingen utdanning eller vilje til å jobbe. Helt urealistisk syn på verden (tror at hun kan få en jobb der hun jobber lite og tjener bra uten utdanning eller vilje til å jobbe seg oppover) Helt besatt av div tvserier, og lever seg helt inn i de. Har for eksempel byttet navn noen ganger fordi at hovedpersonen heter det. Hun har stalket gutter hun har vært forelska i, kun fordi de gikk forbi huset hennes og så bort på huset. Hun har gjort så masse sprø ting, og er noen ganger helt gal! Håper aldri denne jenta får barn. Da tror jeg det barnet får en tøff oppvekst. Jeg melder hvertfall fra til bv om det skjer! Og det er selvsagt mye mer enn det som står her. Anonymous poster hash: 83785...628
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #16 Skrevet 7. april 2015 Ja, x en til en god venn av meg. De har en sønn sammen. Hun gir blanke faen i gutten, og gjør alt for å dumpe ham over til andre hver dag. Er konstant ute på fylla og gjør da alt for å få det til. Ene gangen var barnefar (altså vennen min) på jobb og kunne derfor ikke ta seg av sønnen deres. Foreldrene hennes var bortreist og det samme med foreldrene hans, altså ingen som kunne ta seg av gutten mens hun var ute. Kjerring nekta å være hjemme, og enden på visa ble at hun reiste ut mens gutten lå og sov. Hun ringte vennen min og sa hun hadde reist ut, så han fikk selv velge om han reiste hjem til gutten eller ikke. Gutten var da en nyfødt baby på 2 uker... Vennen min reiste selvsagt hjem til henne og fant babyen sovende alene fordi mamma hadde reist på fylla!! jeg og andre venner har meldt henne til bv, og vennen min er i ferd med å få hovedomsorgen heldigvis! Han er en fantastisk far og tar godt vare på sønnen sin. Anonymous poster hash: ec5e2...405 Huff, noe så trist Anonymous poster hash: 086fc...48d Ja, utrolig trist.. Har hatt mange søvnløse netter for denne gutten. Er bekymra for ham hver gang han er hos moren sin, så blir en lettelse når vennen min overtar omsorgen for ham! Anonymous poster hash: ec5e2...405
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #17 Skrevet 7. april 2015 Jada, opptil flere. Har en venninne som vil dra til Danmark å få barn alene om hun ikke får seg kjæreste innen et par år. Håper inderlig hun får orden på livet sitt før det.. Anonymous poster hash: 33775...328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå