Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #26 Skrevet 8. april 2015 Driver du og dementerer testene fortsatt? Har du en diagnose? Anonymous poster hash: b66b9...c2e Dementerer??? Kanskje du skal lære deg å skrive før du slenger dritt om andre? Anonymous poster hash: 46fb1...ca0 Oi. Den satt. Stakkars deg som ikke har vært borti stavekontroll på telefonen. Skal du svare så finn på noe bedre. Taper. Anonymous poster hash: b66b9...c2e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #27 Skrevet 8. april 2015 Tatt ny, HI?? (nei, JEG hadde ikke ventet noen dager! hihihi) Anonymous poster hash: efdc3...1d2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #28 Skrevet 8. april 2015 Takk! Første gangen jeg har blitt kalt tape, så føyer det inn på cv'en. (Huttetu. Det er bare her inne at voksne folk kan oppføre seg sånn. Heldigvis.) Anonymous poster hash: 46fb1...ca0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #29 Skrevet 8. april 2015 Takk! Første gangen jeg har blitt kalt tape, så føyer det inn på cv'en. (Huttetu. Det er bare her inne at voksne folk kan oppføre seg sånn. Heldigvis.) Anonymous poster hash: 46fb1...ca0 Taper. Beklager. Men da ser du at jeg er godt kjent med stavekontrollen. Anonymous poster hash: 46fb1...ca0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #30 Skrevet 8. april 2015 Hvilken dpo er du? Jeg ville sagt den er positiv hvis den er tatt før ikm. Etter ikm burde den kanskje være sterkere. Håper du er gravid! Anonymous poster hash: 378f2...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå