Gå til innhold

Tar dere vare på dere selv? Deres kropp og helse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer dere på å holde dere i form og være sunne?

Både for deres del og partnerens del?

Ser flere som eser ut etter svangerskap og giftermål,

Og jeg tenker at jeg ville fått sjokk om mannen min gikk fra å være normal til feit!

Nå tenker jeg selvsagt ikke på svangerskapsmnd.

En sier jo at menn er glad i en som en er, men jeg er usikker på om jeg hadde tent på en mann med masse flesk.

Synes det er direkte avtennende at en mann eller kvinne ikke klarer å holde seg liiitt i form.

Får sikkert masse uhyggelige kommentarer nå, men jeg tenker også på min kjære når jeg velger å holde meg i form. Han hadde elsket meg uansett, men jeg ser jo hvordan han tenner på kroppen min nå som han kan løfte meg i alle retninger og holde meg oppe.

Anonymous poster hash: 2aabd...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver og ønsker å holde meg i form. Det er ikke like lett alltid, man slapper mer av, skeier kanskje mer ut og så sier han at han elsker deg uansett og så koker trening og sånt bort i suppa..

Men ønsket mitt er å ligge på en normalvekt, savner rumpa jeg hadde når jeg var 20 og kan sikkert få den igjen også med litt innsats. Er gravid nå og ser jeg har gått opp litt mer enn nødvendig men det skla jeg klare å få bukt med. Prøver å spise mye riktig, få i meg vitaminer, få en tur i ny og ne etc..

HAN sier at han synes jeg er superdeilig, jeg ser det ikke og er såklart ikke enig.. Men jeg vet at om JEG føler meg litt mer tilfreds med meg selv så vil jeg få en annen type selvtillig og komfort som han antageligvis vil sette pris på.. Han blir jo bare frustrert når jeg blir lei meg for vekten min og at jeg er anspent på soverommet fordi jeg føler meg feit etc..

Så lenge det ikke sklir ut i superdietter og spiseforstyrrelser såklart.. Det viktigste er å høre på kjæresten først, og så litt seg selv. En kombinasjon der er jo uslåelig :)

Skrevet

Ja det vil jeg si. Trener masse og soiser Sundt. Vi koser oss med ekstra god mat og vin i helgene. Mapper bryn i salong og tar regelmessige ansiktsbehandlinger.

Kjøper klær og er velstelt.

Skrevet

Ja, mer enn han! Jeg er mye slankere, sprekere og penere som snart 40 enn da jeg var 25..

Anonymous poster hash: b54d7...266

Skrevet

Jeg er flink med kosthold, er nøye med hva jeg spiser, men spiser akkurat litt for mye slik at jeg ikke er slank. Er glad i mat og holde meg aktiv. Mannen har ingenting å utsette på utseende mitt, og han ønsker meg hverken tynnere eller med mer definerte muskler. Mannen liker vekta mi som den er, han foretrekker robuste kvinner, men jeg har nok noen kilo å gå på begge veier for å tilfredsstille hans smak. Han hadde vært glad i meg uansett vekt, men hadde nok ikke likt om jeg gikk ned 15 kg. eller la på meg 15 kg. Ned hadde ikke vært noen fare helsemessig, det går kun på hans preferaneer, men hadde jeg gått opp hadde han bekymret seg for helsa.

Skrevet

Vi spiser sunt og er aktive hele familien.

Anonymous poster hash: 74b19...2cd
Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg trener (løper) 5 dager i uken og trener styrke. Er naturlig slank i tillegg til å være opptatt av riktig kosthold både for meg selv og barna.

Men jeg har ikke et slikt syn på andre mennesker som deg. Noen er tykke, noen tynne, noen lubne etc etc. Menneskets utseende avskyr meg ikke, jeg dømmer ingen mennesker ut fra antall kg eller hvor tykke/tynne de er.

Det burde ikke du heller...

Skrevet

Nei, har ikke vært så flink der. Har prioritert familien forann meg selv. Itilegg mistet jeg barnet mitt. En stor sorg jeg bærer med meg.

Jeg la på meg gradvis litt etter litt, og plutselig ble jeg overvektig. Nå har jeg blitt såppass gammel at forbrenninga ikke er slik den var før. Nå står jeg på stedet hvil uansett hvor lite jeg spiser.

Før forandret jeg litt på maten og kiloene raste av, nå hjelper det ikke.

Så nå er plana og gå drastisk til verks fra i dag. Lite mat og mere trim, for jeg må gå ned i vekt.

Jeg spiser stort sett sundt hver dag, spiser ren mat, med minimalt tilsettningsstoffer, prøver å spise 2-3 fiskemåltider i uka. Men spiser snop på helg. Nå blir det stop på snop i helgene.

Men vil også si til deg hi, at noen har lettere for å legge på seg enn andre, og noen legger ikke på seg uansett kosthold, så ikke vær så fordømmende over de som eser ut. Jeg sliter veldig med det, og har det vondt nok fra før om du ikke skal komme her og trampe på meg.

Anonymous poster hash: 46279...1c3

Skrevet

Nei. Spiser normalt, prøver å holde et sunt kosthold (innen rimelighetens grenser. Ingen fanatikere her i hus).

Men jeg er normalslank. Hadde han ikke klart å "løfte meg i alle retninger og holde meg oppe", tør jeg påstå at det er han som trenger å trene mer.

Men jeg skal si at jeg virkelig ønsker å komme i gang med trening eller bare det å gå litt. Er gravid nå, og alt er vondt og slitsomt... Men etter fødselen blir det trilleturer (jeg gjorde dette med første), og jeg hååååper å få tid til å trene litt etter hvert... Men jeg orker ikke det på kvelden, jeg må gjøre det om morgenen, så vi får se om det blir noe. Ser for meg at det blir vanskelig med to barn og en mann som synes det er viktigere at han selv er i form enn meg (han trener på morgenene).

Anonymous poster hash: ef07c...40f
Skrevet

Ja, det syns jeg er veldig viktig. Mest for min egen del. Jeg går lange turer hver dag, trener styrke og litt på ellipsemaskin hjemme.

Er ikke supertrent som jeg var før, men relativt slank og sprek nok til både lek og sprell.

Anonymous poster hash: 93829...98c

Skrevet

Ja det syntes jeg, spesielt i det siste da jeg har lagt sukker på hylla og alt av potetgull og snacks og godteri også.

Spiser sunt, tilnærmet kjernesunt. Beveger meg en dekning det skal bli mer! Skal bli super fit til sommeren! Er så deilig p være slank og stram om sommeren :)

Mannen min tar også vare på seg selv, dog ikke like kjernesunn som jeg har blitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...