Gå til innhold

Dere overvektige ang sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen kilo for mye eller er misfornøyd med eget utseende?

Hemmer dette ditt sexliv?

Jeg er ikke feit, normalvektig. Men det er feil fordelt.. Fettet henger i ulike stillinger og jeg får meg IKKE til å frigjøre meg. Selvom jeg har lyst!' Er ikke trygg nok på meg selv og er redd han skal bli avtent pga appelsinhud etc.. Eller fett som disser.

Jeg lurer bare på om det gjelder alle, eller om dere klarer å gi F!? Nyte sex og utfordre dere selv..? Har alltid sex under dyna og helst i mørket.

Anonymous poster hash: 9ca2f...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 164 høy og 109kg. Er trygg på meg selv og nyter sexen! Er aldri under dyna når jeg har sex;-) er såpass trygg på samboer og forteller han hva jeg synes er godt:-)

Anonymous poster hash: 36fc0...28b

Skrevet

Jeg er ganske overvektig (95 kg og 175 cm), men jeg brydde meg bare om det i starten. Hvis kjæresten min ikke vil ha sex med meg pga fett eller strekkmerker så er han jo ikke skikkelig glad i meg.

Anonymous poster hash: 1d735...890

Skrevet

Jeg har hatt litt svingende vekt og er 1.69 har veid alt fra 58 til 83 (89 kilo i 5 måned nå) men må innrømme at jeg har slappet mer av når jeg har vært "slankere".. Men det har jo selvfølgelig noe med selvtillit og komfort å gjøre! Jeg er sammen med mitt livs kjærlighet nå men går og irriterer meg over at jeg ikke er så smashing som jeg skulle ønske jeg kunne være. Han elsker meg og syntes jeg er nydelig men jeg går bare og tenker på at jeg kunne vært "sånn smashing som jeg var før"

Drit i det, nyt partneren din, ikke la deg distrahere av bagateller, spesielt hvis du er normalvektig. Jeg har gått opp nesten 20 kilo fra komfortsonen min og hadde gjort hva som helst for å veie minst 10 kilo mindre.. Men akkurat nå er ikke tiden for det, iom at jeg er gravid i uke 23. Får ta det etterhvert.

Men ja.. Kjæresten ser noe helt annet.. Lytt på kjæresten, den siste du kan stole på er jo deg selv!

Skrevet

165 høy og 94kg, har vært over 135 kg så føler meg nesten liten og lett nå 😂 aldri vært hinder med sex

Anonymous poster hash: e3793...b9f

Skrevet

Så tøffe dere er !!!

Jeg beundrer dere virkelig, damer med selvtillit er jo sexy.. Får håpe jeg kan klare det selv med tiden. For jeg er jo til hinder for meg selv og han. .

Skrevet

Du, menn ser ikke slikt!! Når de er kåte er ALT baaaaare positivt ;)

D definitivt MEST sexy for en mann er en jente med selvtillit... Så, HI, GI FAEN og hiv deg i d!! ;)

(mannen din kommer til å ville gi MEG blomster om du tar D tipset til deg!!) :P

Skrevet

Du, menn ser ikke slikt!! Når de er kåte er ALT baaaaare positivt ;)

D definitivt MEST sexy for en mann er en jente med selvtillit... Så, HI, GI FAEN og hiv deg i d!! ;)

(mannen din kommer til å ville gi MEG blomster om du tar D tipset til deg!!) :P

😂😂 garantert !!!

Og jeg VIL så gjerne :) men det er en slags sperre som ligger der etter så mange år .. Tør ikke stå naken rett opp og ned engang. Føler meg så fæl.

Guud gi meg styrke :) han fortjener jo såpass han og, samtidig så tenker jeg at jeg vil skåne han for det...

Skrevet

Men hei, bare vi later som at vi slapper av og ser reaksjonen på mannfolka våre så bør jo det være motivasjon og bekreftelse nok i seg selv!!! Vi må høre på gutta som elsker oss.. De ser nemlig ikke alt det tullet vi ser :)

Skrevet

Jeg vet at mannen min foretrekker kvinner med polstring, og syns jeg er finest med den vekta jeg har nå. Så at det klaskes i bilringen er vel bare positivt? Det er dessuten ikke bare overvektige som lager klaskelyder når de har sex.

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i 7år. Han har sett meg både på 69 kg og 98kg. Nå veier jeg 82. Har aldri opplevd at han tenker på skavankene. Vi er da mennesker ikke fotomodeller.

Anonymous poster hash: da2db...abc

Skrevet

180 cm og 95 kg nå. Mannen sier at jeg er vakrere enn noensinne. Det sier han egentlig uansett hva vekten sier. Jeg tolker det som at han ikke ser vekten og kiloene, men at han ser MEG, og det er meg han elsker, ikke utseendet mitt. 

Var litt bekymret etter fødslene, for jeg fikk endel strekkmerker, men han kysser på de ofte og sier han synes de er fine, de er merker på at vi er så glad i hverandre at vi har fått barn, de beste barna i verden. Og at strekkmerkene alltid vil bety det, og derfor vil de være blant de fineste merkene på kroppen min. 

Så nei, jeg har ingen problemer med å vise meg fram og slippe meg løs når vi har sex. Det er verre med alle de andre, de som IKKE er mannen min. Så om sommeren sliter jeg mer, men jeg prøver likevel å gå med hevet hode og tenke på alle de fine tingene jeg får høre hjemme :)

Anonymous poster hash: 74a98...053
Skrevet

180 cm og 95 kg nå. Mannen sier at jeg er vakrere enn noensinne. Det sier han egentlig uansett hva vekten sier. Jeg tolker det som at han ikke ser vekten og kiloene, men at han ser MEG, og det er meg han elsker, ikke utseendet mitt.

Var litt bekymret etter fødslene, for jeg fikk endel strekkmerker, men han kysser på de ofte og sier han synes de er fine, de er merker på at vi er så glad i hverandre at vi har fått barn, de beste barna i verden. Og at strekkmerkene alltid vil bety det, og derfor vil de være blant de fineste merkene på kroppen min.

Så nei, jeg har ingen problemer med å vise meg fram og slippe meg løs når vi har sex. Det er verre med alle de andre, de som IKKE er mannen min. Så om sommeren sliter jeg mer, men jeg prøver likevel å gå med hevet hode og tenke på alle de fine tingene jeg får høre hjemme :)

Anonymous poster hash: 74a98...053

Så utrolig fint å høre :)

Noe av problemet mitt ligger nok der.. Han jeg er sammen med er ikke han jeg fikk barn med. Dermed så er disse merkene mine ikke noe jeg føler han bør være takknemlig for. Helt tullete å tenke, han er da veldig gla i barna ! Men jeg vet det ville vært litt enklere for meg ...

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er ryddet for ufin kommentar og avsporing.

Vekt og selvfølelse er ofte veldig sårbare temaer, tenk over hvordan dere svarer og ordlegger dere.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Skrevet (endret)

Vekt og selvfølelse er ofte veldig sårbare temaer, tenk over hvordan dere svarer og ordlegger dere.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Den brukeren er vel ikke kjent for å motivere og oppmuntre.. Men supert at dere følger med og rydder opp <3

Endret av PersilleBlomst
Skrevet

Jigglewiggle

Brukermoderator

Den brukeren er vel ikke kjent for å motivere og oppmuntre.. Men supert at dere følger med og rydder opp <3
Sorry at jeg ikke oppfordrer dere til å fortsette å være tykke da.
Skrevet

Jeg er feit og lykkelig, og har et fantastisk sex liv :-)

Anonymous poster hash: 9a459...1e1

Skrevet

Jigglewiggle

Brukermoderator

Vet du hva? Jeg er så lei av disse kommentarene dine. Hva er det egentlig du prøver på? Hva får du ut av å såre andre mennesker? Hva får du ut av å tråkke på andre mennesker? Hva får du ut av å latterliggjøre andre mennesker?

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du tror det er greit å oppføre seg på den måten og komme med alle disse kommentarene!

Anonymous poster hash: d2c50...805

Skrevet

Jigglewiggle

Brukermoderator

Vet du hva? Jeg er så lei av disse kommentarene dine. Hva er det egentlig du prøver på? Hva får du ut av å såre andre mennesker? Hva får du ut av å tråkke på andre mennesker? Hva får du ut av å latterliggjøre andre mennesker?

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du tror det er greit å oppføre seg på den måten og komme med alle disse kommentarene!

H*n får sånne reaksjoner som det der.. God gammeldags forumtroll. Det mest effektive er å ingorere og få admins til å moderere. :(

Anonymous poster hash: d5e05...565

Skrevet

Jigglewiggle

Brukermoderator

Fikk du med deg hva jeg skrev? Det var nok litt på kanten så beklager det innlegget.

Men seriøst, det er ikke sunt å være tykk. Dere burde gjøre noe med det. Om ikke for deres egen skyld så for barna deres!

Skrevet

Jeg har vært svært overvektig ( over 150 kg), men har alltid hatt et deilig sexliv. Mannen min elsker meg som den jeg er!! 

Anonymous poster hash: 0d119...27f
Skrevet

Jigglewiggle

Brukermoderator

Fikk du med deg hva jeg skrev? Det var nok litt på kanten så beklager det innlegget.

Men seriøst, det er ikke sunt å være tykk. Dere burde gjøre noe med det. Om ikke for deres egen skyld så for barna deres!

Du er jo passe spenstig som skriver at vi alle er feite.. Jeg er ikke sykelig overvektig, jeg er bare for tjukk for min egen komfort. Jeg kjøper ikke XL klær eller må handle i BIG avdelingen i butikken.. Men ja, de som er sykelig overvektige bør jo revurdere.. Om så jeg var komfortabel som feit har jeg ikke lyst til å være det, det er bare latskap at jeg er den størrelsen jeg er nå og har null behov for å øke..

Jævlig unødvendig å kalle alle bælfeite og si at kjærestene våre ljuger om hva de syntes om vekta vår når du ikke aner om vi har 36 eller 29 i BMI. Folk føler seg feite med 24-25 i BMI også.

Anonymous poster hash: d5e05...565

Skrevet

Er 164 høy og 109kg. Er trygg på meg selv og nyter sexen! Er aldri under dyna når jeg har sex;-) er såpass trygg på samboer og forteller han hva jeg synes er godt:-)

Jeg beundrer deg.

Anonymous poster hash: 60c8e...352

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 0d119...27f
Skrevet

Jeg beundrer deg.

Anonymous poster hash: 60c8e...352

Det gjør jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...