Gå til innhold

Stellekommode med eller uten badebalje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha kommode. Har vært veldig sikker på at jeg vil ha med badebalje, men nå er jeg litt usikker. Til største så fyller jeg bare en balje i dusjen, kan vel gjøre det til baby også.

Hva gjør/gjorde du?

Anonymous poster hash: 5e0e6...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte baljen i en kommoden en gang til første mann. Men den tok en hel skuff, den var vanskelig å tømme og jeg måtte klappe ned lokket mens jeg holdt en glatt baby med en arm for å kunne legge baby på stellebordet. Syns det var veldig upraktisk, så kjøpte en vanlig balje som var flat i bunnen, + badestol for å avlaste meg selv, fjernet den som hørte til stellebordet og brukte skuffen til andre ting. 

Skrevet

Takk så mye for svar! Hm... Det er kanskje ikke så praktisk som det høres ut...

Anonymous poster hash: 5e0e6...278

Skrevet

Støtter hun over. Vi hadde kommode med balje forrige gang, og spesielt det med å holde våt baby mens man legger ned lokket er utprega upraktisk. I tillegg står gjerne kommoden inntil en vegg, og da må du løsne stelleunderlaget for å få satt opp lokket...

Vi gikk ganske kjapt over til balje i dusjen, og denne gangen blir det stellebord over badekaret og balje ved siden av.

Skrevet

Vi har kommode, men kommer ikke til å bruke baljen igjen. Hadde jeg hatt så liten dusj at jeg ikke kom inn uten å stille meg sidelengs, ville jeg kanskje brukt den mer, men jeg har plass til både meg selv og en balje i dusjen (meg selv i bredden, jeg sitter ikke inni dusjen med baljen selvfølgelig), og det er så mye enklere. Jeg har en sånn sammenleggbar balje, så den tar også lite plass (vi har lite bad, så det er praktisk).

Anonymous poster hash: 718e0...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...