Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Trenger jeg å kjøpe vårpose til vogna eller holder det med et teppe? tenker å kjøpe buggysnuggle på finn. men er det egentlig nødvendig? baby 9 måneder. Anonymous poster hash: d1679...954
Elsker livet Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Nødvendig kommer nok an på, jeg ser på det som en nødvendighet, men det er langt i fra alle jeg kjenner som syns en vårpose var nødvendig, og de klarte seg uten. For meg er alt babyutstyr som kan gjøre ting enklere "nødvendig", mens andre vil klare seg med minst mulig.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Vi har en vårpose, liker at da blir det tett rundt ungen. Men har kun en vårpose hjemme i merket Minene, i barnehagen har han en vinterpose og et teppe og dyne til når det blir varmere. Men finner jeg en brukt vårpose så kjøper jeg kanskje for å ha i barnehagen Anonymous poster hash: c5de8...d94
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Jeg har 3 barn og aldri hatt vårpose. Her har vinterperioden blitt byttet ut med tepper eller lettere dyner etc Anonymous poster hash: 135e5...632
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Hadde ikke vårpose til førstemann men kjøpte vårpose til barn nr.2, og angrer absolutt ikke. Kjøpte "easygrow lite" og den er knallgod! Minstemann er mer aktiv i vogna enn største så en dyne/ teppe hadde bare sklidd av. En tynn pose må jo være veldig behagelig så slipper det å trekke inn noe sted. Sverger til denne tynne posen, jeg er knallfornøyd 😃 angrer absolutt ikke på det kjøpet! Vet at voksi har kommet med en tynn pose også. Men denne er ikke mulig å forlenge- noe easygrow kan 👍 Anonymous poster hash: 8f8c4...9f5
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Jeg synes den buggysnugglen så fantastisk ut. Barnet vil fremdeles trenge noe over seg, og det er godt med noe varmt å sitte på også, så ikke kroppsvarmen forsvinner ut den veien også. Men den var fryktelig dyr... Vi har brukt å åpne vinterposen helt, og kun bruke den som underlag og hatt et teppe/passende dyne over på denne årstiden. Men det var før vi byttet vogn fra Simo (digre beistet) til en lettere trille. Nå har vi lammeskinn som underlag og teppe over. Veldig enkelt, men det er en fordel med vindtett til små barn som ikke er mye ute av vogna (som altså ikke er kledd for å gå litt rundt på egenhånd). Anonymous poster hash: 946ea...586
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Her hadde ikke teppet blitt liggende særlig lenge. Hadde ikke klart å slappe av inne i sofaen, om jeg visste det var en mulighet for at han lå helt uten noe over seg! Anonymous poster hash: 495f8...289
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Jeg sydde en fleecepose selv av et teppe. Lagde åpning i den øverste delen så det gikk an å putte en babydyne inni. Men ellers fungerer jo dyne bra over baby. Anonymous poster hash: 96551...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå