Gå til innhold

Det å starte opp igjen med ny mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel en stund nå og har på en måte lyst på en partner. Ikke samboer sånn med det første, men kanskje på sikt.. Jeg har en del negative erfaringer fra tidligere og gruer meg til å starte på an igjen på nytt. Jeg har det veldig godt som singel, men kjenner litt på det i høytider f.eks.

Noen som har stått litt fast og så kommet videre? Hva skulle til? Jeg møter mange menn, men det er alltid noe feil ved dem.. Og enten er de for laidback eller for pågående. Jeg vil jo selvsagt helst ha førstnevnte, selv om det som regel er bad asser.. :/ Jeg har vært på en date med en mann som er snill. Jeg vet at han er snill. Men han ser på meg som om jeg var en gudinne eller noe og det kjenner jeg at jeg misliker. Han sier hele tiden at jeg er flink til ditt og datt. Det må være litt motstand..

Anonymous poster hash: 0b672...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn som deg, vært singel i over 3 år og har vært fornøyd med det. Har hatt min del av dårlige erfaringer.

Men så plutselig kom det en "fallende fra himmelen"..Han er treneren min og jeg så ikke på han på den måten siden jeg ikke skulle ha noen mann. Vi ble gode venner og nå er det plutselig kjærlighet? :) Han har ikke et sånt utseende jeg vanligvis faller for,og han er veldig snill,men han er bad ass også! ;) Så for min del skjedde det uten at jeg gjorde noe for det :)

Anonymous poster hash: 4dcd7...730

Skrevet

Så kjekt for deg! Kanskje jeg skal gi han snille en sjans.. Han er heller ikke en jeg typisk faller for, men all erfaring tilsier jo at de jeg faller for er no good.. ;)

Anonymous poster hash: 0b672...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...