Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Jeg er singel og føler jeg alltid velger feil. Hvis det er kjemi om interesser, fremtidsplaner og likhet i ting som har med hus og hjem og barn, er det null kjemi ved det fysiske. Liker ikke kyssingen eller sex'n. Og er sex, nærhet, intimitet og kyssingen perfekt, er det så mye annet som ikke stemmer, feks jeg ikke liker hele måten han er på, fremtoning til andre, lathet osv. Tror jeg blir gal. Blir man for kresen med tiden mon tro? Er straks 30. Anonymous poster hash: 6a678...12f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Han må være - glad i barn - omsorgsfull - snill - generøs - aktiv - "gentleman" - ha egne meninger - sjarmerende så klart, men ikke picture perfect Anonymous poster hash: c9995...2d2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Han må være - glad i barn - omsorgsfull - snill - generøs - aktiv - "gentleman" - ha egne meninger - sjarmerende så klart, men ikke picture perfect Anonymous poster hash: c9995...2d2 Jeg har heller ikke funnet ham, er 27;) Anonymous poster hash: c9995...2d2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Glemte økonomisk og morsom 😂😂og alle disse er "må" krav! Jaja ikke rart jeg er singel ! Anonymous poster hash: c9995...2d2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Jeg kunne fint vært hi her. Har det akkurat sånn! Og jeg er 36. Min store skrekk er å møte en mann som er alt dette, for så å finne ut at han er en elendig kysser og/eller har kjempeliten tiss :/ Da må en jo bare velge da.. Anonymous poster hash: 32f78...45e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Jeg møtte drømmemannen for noen måneder siden og kan jo svare på hva som gjorde han så riktig. Han har hele pakka! Alt ved han er bra 😊 Han er veldig snill, moden, omtenksom, raus, kjærlig, deilig, får meg til å føle meg som en prinsesse, vi prater masse, ler og gråter sammen og han kysser helt nydelig. Sexen er fantastisk. Han dukket opp når jeg minst ventet det og det sa i grunnen bare pang, vi var en super match. Den rette finnes der ute et sted, bare så synd man ofte må kysse så mange frosker før man finner han/henne! Håper dere er like heldige som meg snart 😊 Anonymous poster hash: b8503...6e8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Har dere barn fra før og har mennene dere møter barn? Kan det by på utfordringer? Anonymous poster hash: 6a678...12f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Her har jeg vært singel en del år. Og kysset en god del frosker. Jeg er 36 år. Det jeg ser etter i en mann, er en som er snill, ærlig, bryr seg om de rundt seg, glad i barn, har noen av de samme interesser jeg har, må like å reise. Han må være flyttbar, da jeg ikke er det. Har prøvd å date noen menn med barn, det har ikke funket. De har sagt de har vært flyttbare, men så kommer det ganske raskt fram at det er de ikke. Og ofte er de tivoli pappaer, barna skal bare ha det gøy og få gjøre hva de vil da de er hos far. Da jeg har mine barn minst 90%, så går ikke det for meg. Så nå leter jeg etter en uten barn, eller en med større barn. Anonymous poster hash: 71761...7fb
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Jeg leter etter en MED barn, da de uten ofte blir for "egosentriske". De forstår bare ikke ... Sukk Anonymous poster hash: c9995...2d2
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Etter bruddet med min første og eneste samboer noensinne har jeg oppdaget mye om meg selv og hva jeg vil ha av en partner. * Livserfaring/ modenhet * Tålmodig *Selvtillit/trygghet på seg selv * Modig/stødig * handy/løsningsorientert * intelligent * innsiktsfull *kjærlig og snill, men ikke så mye at han blir en tøffel * han må utfordre meg, altså ikke gi meg viljen min i alt * humor *vi må kunne snakke sammen, gjerne ha lange diskusjoner om alt å ingenting over ett glass vi * vi må være venner, ikke bare kjærester * god sex * hjelpe til med husarbeid * Om han har barn vil jeg helst at det er en mann med litt eldre barn, ikke småttiser. Jeg ser denne listen kan bli passe lang, jeg tror kanskje ikke han finnes hehe
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Etter bruddet med min første og eneste samboer noensinne har jeg oppdaget mye om meg selv og hva jeg vil ha av en partner. * Livserfaring/ modenhet * Tålmodig *Selvtillit/trygghet på seg selv * Modig/stødig * handy/løsningsorientert * intelligent * innsiktsfull *kjærlig og snill, men ikke så mye at han blir en tøffel * han må utfordre meg, altså ikke gi meg viljen min i alt * humor *vi må kunne snakke sammen, gjerne ha lange diskusjoner om alt å ingenting over ett glass vi * vi må være venner, ikke bare kjærester * god sex * hjelpe til med husarbeid * Om han har barn vil jeg helst at det er en mann med litt eldre barn, ikke småttiser. Jeg ser denne listen kan bli passe lang, jeg tror kanskje ikke han finnes hehe Ja, også økonomisk sans, ha jobb, eget sted å bo, alle ting en voksen mann bør ha ....
februarprins2013 Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Han må være : Trofast Ha orden på det økonomiske Glad i barn 100% Ærlig uansett fin personlighet ting jeg ønsker,men ikke viktig : Pene øyne pent smil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå