Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Samboeren min rota bort tlf sin. Kan han stikke innom en butikk som selger mobiltlf, peke ut en og si han vil kjøpe den, men beholde det gamle nr sitt? Er det noe man kan få ordnet på dagen? Det haster, nemlig, og det hadde vært kjempeupraktisk å måtte få nytt nummer... Anonymous poster hash: 31cce...d35
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Det går helt fint Jeg har hatt samme nr siden 2001, og her byttet en haug med telefoner og simkort siden den gangen Anonymous poster hash: d09b2...1dd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Sim-kort blir sendt fra teleoperatøren hans, ikke fra en butikk som selger mobiler. Det sendes i posten, og tar like lang tid som et vanlig brev ville tatt. Kan hende han må vente to brev, sånn var det i hvert fall før. Et brev til sim-kort, et med pin og puk-kodene, og de ble ikke sendt samtidig (fikk de i hvert fall noen dager etter hverandre). Jeg husker ikke hvordan det var sist jeg bestilte nytt, men kan ikke huske det tok lang tid. Anonymous poster hash: 545d4...cff
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Sim-kort blir sendt fra teleoperatøren hans, ikke fra en butikk som selger mobiler. Det sendes i posten, og tar like lang tid som et vanlig brev ville tatt. Kan hende han må vente to brev, sånn var det i hvert fall før. Et brev til sim-kort, et med pin og puk-kodene, og de ble ikke sendt samtidig (fikk de i hvert fall noen dager etter hverandre). Jeg husker ikke hvordan det var sist jeg bestilte nytt, men kan ikke huske det tok lang tid. Anonymous poster hash: 545d4...cff Man kan helt fint hente ut Sim kort i butikkene. Om han har et abb uten binding, eller at bindingstiden har gått ut, så står han fritt til å kjøpe seg ny telefon med samme nummer. Anonymous poster hash: 0989c...eda
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Sim-kort blir sendt fra teleoperatøren hans, ikke fra en butikk som selger mobiler. Det sendes i posten, og tar like lang tid som et vanlig brev ville tatt. Kan hende han må vente to brev, sånn var det i hvert fall før. Et brev til sim-kort, et med pin og puk-kodene, og de ble ikke sendt samtidig (fikk de i hvert fall noen dager etter hverandre). Jeg husker ikke hvordan det var sist jeg bestilte nytt, men kan ikke huske det tok lang tid. Anonymous poster hash: 545d4...cff Man kan helt fint hente ut Sim kort i butikkene. Om han har et abb uten binding, eller at bindingstiden har gått ut, så står han fritt til å kjøpe seg ny telefon med samme nummer. Anonymous poster hash: 0989c...eda Har de sim-kort liggende i butikkene altså? Det hadde de ikke på Expert i høst, da jeg kjøpte ny tlf. Men så var ikke det type telenor-sjappe, jeg tenkte ikke på at det kanskje ville være annerledes... Anonymous poster hash: 545d4...cff
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Ja, de har simkort i butikken😊 Det er ikke noe problem å beholde nummeret, men om han har heftelser på det (binding), får han ikke kjøpt med heftelser en gang til uten å betale ferdig😊
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Da forsøker vi det.. Men er bla.a netcombutikk, lefdal og spaceworld å velge mellom, selger alle disse simkort? Anonymous poster hash: 31cce...d35
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Jeg har nemlig kun erfaring med å kjøpe online Anonymous poster hash: 31cce...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå