stratosku Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Vi er på ferie i utlandet, og har rundt 27 grader. Har en sta 2 (snart 3)-åring som ikke er så glad i å ha på seg UV-klærne. Hun har gått mye uten solhatten idag, og har vært en del slapp og surken i ettermiddag/kveld. Da hun la seg var hun varm i ansiktet og tydelig sliten. Hun klaget litt på vondt i hodet, men jeg trodde hun var solbrent og at det svidde i hodebunnen. Etter hun var lagt lå hun å skalv i søvne, og nå våknet hun nylig med feber. Har gitt febernedsettende, men det gir ikke resultater. Skal dra til legen i morgen tidlig hvis hun ikke blir bedre, men hva kan jeg gjøre frem til da? Hun nekter å drikke, har prøvd både vann, cola og smoothie uten hell
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Hvor høy feber har hun? Ikke sikkert dere bør vente til i morgen hvis feberen er høy... Anonymous poster hash: c6d51...d10
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Har du prøvd å gi saftis? Kanskje ikke tilgjengelig døgnet rundt, men om dere har. Jeg har hatt heteslag og var helt slått ut. Vondt i hodet, svimmel, syk rett og slett. Men var voksen så kunne jo lettere forstå situasjonen. Anonymous poster hash: d2d11...79e
Mamma_til_2 Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Sørg for og få i henne saftis og vann/ saft juice, min jente ble overopphetet i fjor sommer og hun ble akkurat slik som du forteller, febernedsettende virker ikke da hun ikke har feber i ordets rette forstand men kroppen er varm og hodeverken kommer av at hun er dehydrert!
stratosku Skrevet 7. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2015 Hun ble innlagt på sykehus i natt, fikk feber på 40,2 grader senere på natten og besvimte. Nå har hun fått IV væsketilførsel og feberen har sunket.
Mamma_til_2 Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Hun ble innlagt på sykehus i natt, fikk feber på 40,2 grader senere på natten og besvimte. Nå har hun fått IV væsketilførsel og feberen har sunket. huff stakkar lita, håper hun kommer seg fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå