Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Det er hver dag hele tiden. Jeg begynner å gå lei. Han sitter på telefonen eller spiller, og resten av tiden enten sur eller på jobb. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 17518...6e2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 finne årsaken Anonymous poster hash: 2851d...aca Anonymous poster hash: 2851d...aca
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Sånn er jeg og.. jeg er sint på mannen og begynner å bli deprimert av livet vårt.. sinnet mitt overfor han Gjør meg sur, distansert og fraværende - bortsett fra når jeg eksploderer og er direkte rasende.. Anonymous poster hash: acb66...2c7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Hvordan skal jeg finne ut av det? Har prøvd å spørre og da ble han skikkelig sur og påsto at alt var bra, at han hvertfall ikke er sur. Anonymous poster hash: 17518...6e2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Hvordan skal jeg finne ut av det? Har prøvd å spørre og da ble han skikkelig sur og påsto at alt var bra, at han hvertfall ikke er sur. Anonymous poster hash: 17518...6e2 Da får du fortelle ham at hvis han ikke er sur, da får han begynne å oppføre seg normalt. Hvis han ikke vil det så kontakter du fvk og får ham med dit. Få ham ev. til legen også for å sjekke om han er syk. Anonymous poster hash: 4fd1a...1c1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Har han noen grunn til å være sur da? Er han sur på deg eller noe annet? Kanskje han sliter på jobben? Eller så er han sur fordi du sitter oppe midt på natten og skriver her Anonymous poster hash: 7bbd0...db1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Kanskje han er som mannen til hun andre? Kanskje det betyr han vil ha sex, og er en måte å forføre deg på? (Sex pleier å hjelpe mot det meste, så det kan du jo foreslå 😋) Anonymous poster hash: 00b62...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå